Ситуація на ринку спаржі в Україні лякає
Ще до того, як почати вирощувати нову культуру, фермеру варто чітко спланувати всі нюанси, зокрема і канали збуту. В іншому випадку можна опинитися в ситуації дисбалансу на ринку, коли пропозиція значно перевищує попит, відзначає Євген Харлан директор зі стратегії та розвитку ТОВ «Нікдарія», TM iBerry. Про це фахівець розповів 27 травня, під час зустрічі резидентів клубу FTradeClub Berries, повідомляє SEEDS. Організатор заходу – «АПК-Информ: овощи и фрукты». Міжнародна плодоовочева аналітична платформа EastFruit і агромедіа-агенція Sapienza є інформаційними партнерами заходу.
Як приклад провалу ринкової стратегії фермерів Євген Харлан описав ситуацію на ринку спаржі в Україні.
«Якщо говорити про спаржу, то мене дуже лякають перспективи цього сезону. Вартість спаржі на базарах дуже низька. На продовольчих ринках представлено по 5 – 6 виробників. Обсяги продажів там мінімальні – люди погано купують спаржу. При цьому ціни в супермаркетах тримаються на рівні минулого року. Існує великий дисбаланс між цінами на базарах і в супермаркетах », – заявив фахівець.
За його словами, причина такого стану справ у галузі в тому, що багато малих і середніх фермерів цього року засадили поля спаржею.
«При цьому вони не розуміють, як продати ті умовні 50 кілограмів, які зібрали. У них немає каналів збуту. До того ж продавати в супермаркети вони не можуть », – зазначає Євген Харлан.
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook InstagramYoutube та Підписуйтесь!