Серіал “Чорнобиль” і Трамп підклали жирну свиню експорту української агропродукції
Славнозвісний телевізійний міні-серіал “Чорнобиль”, створений американським телеканалом HBO спільно з британською телемережею Sky, неабияк підмочив репутацію української агропродукції. Від постачальників продуктів з України почали вимагати сертифікати про радіаційну безпеку.
І це ще далеко не все – додав солі в киплячий узвар імпічмент Дональда Трампа за підсумками його розмови з президентом України Володимиром Зеленським. Про це в ексклюзивному коментарі для SEEDS розповів економіст інвестиційного департаменту Продовольчої і сільськогосподарської організації ООН (ФАО) Андрій Ярмак.
“У цьому році були два глобальних фактори, які дуже негативно вплинули на український аграрний експорт і просування нашої продукції в світі. Перший фактор – це вихід серіалу ” Чорнобиль” на HBO.
В результаті всі одразу зацікавилися, де ж цей Чорнобиль і навіть країни Південно-Східної Азії почали вимагати від постачальників продовольства України сертифікати про радіаційну безпеку, не кажучи вже про величезні іміджеві втрати і зниження рівня довіри в цілому”, – зазначив Андрій Ярмак.
“Другий фактор – це імпічмент Трампа за підсумками його розмови з Президентом України Зеленським. Ця розмова детально вивчалась всіма, про неї постійно говорили на всіх каналах всіх країн, і там самими часто вживаними словами, були слова “Україна” і “корупція”.
Навіть якщо ми не маємо до цього відношення, це не додало нам репутації. Більше того – ми зіштовхнулися з тим, що організувати візити для українських компаній на підприємства в США стало набагато складніше, як і домовитися про зустрічі з потенційними імпортерами. Це негативний імідж і це ті події, на які ми аж ніяк не могли вплинути”, – підсумував економіст інвестиційного департаменту Продовольчої і сільськогосподарської організації ООН (ФАО) Андрій Ярмак.
Людмила КАЛИТА SEEDS.org.ua
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook InstagramYoutube та Підписуйтесь!