Сегмент яблучного концентрату поступово відмирає, свідчать тенденції світового ринку

0 261

Яблучний концентрат перебуває в низькому ціновому сегменті, і ця продукція має попит лише серед населення з низьким рівнем доходів. Про це повідомляє EastFruit з посиланням на економіста FAO Андрія Ярмака.

На конференції «Яблучний бізнес в Україні-2018» в Кам’янець-Подільському Андрій Ярмак відзначив, що світовий ринок яблучного концентрату стрімко скорочується. Так, упродовж останніх п’яти років світова торгівля скоротилася на 14%, а якщо брати більший період, то за 10 років, наприклад, скорочення склало 22%.

Отже, понаддешевий яблучний концентрат сьогодні на ринку не потрібний.

За словами Андрія Ярмака, яблучний концентрат використовується більше для виробництва відновленого яблучного соку та інших фруктових соків.

Але, як свідчать дані, такі соки закордоном ще 5-6 років тому стали вважатися менш корисними, і це через постійне збільшення вмісту цукру в ньому.

Андрій Ярмак відзначив тенденцію різкого зростання попиту на NFC-соки, тобто соки «не з концентрату», соки прямого віджиму. У зв’язку з цим перед українськими виробниками відкриваються можливості для постачання до ЄС.

Ще одним важливим фактором, який бере участь у формуванні ситуації на світовому ринку яблучного концентрату, Андрій Ярмак назвав розвиток сегменту напоїв-суперфуд, зокрема, комбучі або чайного гриба.

Всі названі фактори сприяють скороченню експорту українського яблучного концентрату майже удвічі.

 

SEEDS

 

Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!