Мережа британських супермаркетів Morrisons презентувала цьогорічну різдвяну рекламу. Її головний герой – фермер. У відео фермер виступає в ролі Санта Клауса, повідомляє SEEDS.
Рекламний ролик – історія про те, як дівчинка та хлопчик дізнаються, що Санта Клаус насправді – фермер. Вони прослідковують всі етапи роботи діда-чарівника та його помічників-ельфів, які готують їжу до святкового столу.
Мережа супермаркетів створила таку рекламу, щоб підтримати місцевих виробників. Це не перший подібний крок від Morrisons. Наприклад, з початку пандемії фермери мають в магазинах знижку – 5%.
“Ролик має на меті відзначити та продемонструвати вміння та відданість, всю важку роботу, яка відбувається за лаштунками вирощення та приготування їжі для Різдва протягом року”, — цитує головну маркетингову директорку компанії Рейчел Ейр видання Bazilik.
Також нещодавно в США рекламна агенція Humanaut на замовлення компанії Organic Voices створила ролик, у якому випікають торт з 700 хімічними додатками. Мета такого рекламного відео – популяризація органічних продуктів.
Читайте також: Торт, який містить 700 хімікатів спекли, щоб популяризувати органічні продукти
У ролику кондитерка протягом 6 годин 47 хвилин прикрашає торти. Кожен новий елемент оздоблення – назва одного з хімічних додатків, які застосовують у харчовій промисловості. Усього кондитерка записала на тортах назви 701 хімічної сполуки. На іншому відео кухарка готує і додає хімікати у тісто. Цей процес триває протягом 46 хвилин. Ще один ролик – це зображення жінки, яка тихим спокійним голосом зачитує назви ненатуральних додатків. Щоб зробити це, вона витратила 1 годину 5 хвилин.
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook InstagramYoutube та Підписуйтесь!