Салати поштою: фермери з Запорізької області розвивають продажі в соцмережах
Завдяки співпраці з міжнародними донорами українські фермери не лише можуть отримувати гранти на придбання техніки й обладнання, а й навчаються стратегічного планування бізнесу. Так, наприклад, подружжя фермерів Віталій та Ольга Шкрибляк під час навчання у Онлайн-школі маркетингу від USAID сформували стратегію бізнесу на найближчі 5 років. Тепер вони продають продукцію через соціальні мережі та розширюють виробництво – крім 11 видів салату виготовляють коктейльні томати, повідомляє SEEDS.
Фермери створили власну торговельну марку – Fresh Salat. Постачання свіжої продукції з теплиць Шкрибляки здійснюють протягом усього року. Клієнти отримують корисну їжу від фермерів з допомогою звичайних відправлень поштою. Наразі вони розвивають сторінки в соцмережах Facebook та Instagram в форматі мікроблогів.
Читайте також: Мільйони доларів заробляють китайські фермери у соціальних мережах
“Виробничі потужності (теплиці для вирощування продукції в закритому ґрунті) і земельні ділянки для вирощування продукції у відкритому ґрунті розташовані у Запорізькій області і дають можливість вирощувати продукцію цілий рік. Сьогодні роздрібний споживчий сегмент складає до 46% доходу фермерів, а гуртовий замовник – близько 54%. Є можливість збільшення обсягів продажів через розвинення сегменту роздрібних споживачів”, – повідомляють на сторінці Програми USAID з аграрного і сільського розвитку – АГРО.
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook InstagramYoutube та Підписуйтесь!