Ринкова конкуренція змушує виробників ягід ретельно підходити до передпродажної підготовки продукції

0 191

Висока конкуренція на ягідному ринку в світі в цілому і в Європі зокрема змушує виробників ягід більш ретельно підходити до передпродажної підготовки і просування своєї продукції. Про це розповіла Сінді ван Рейсвік, старший галузевий аналітик Rabobank, виступаючи на Міжнародному форумі S-Fruit Transformation, який сьогодні відбувся в Києві.
«Згідно з нашими дослідженнями, ринок ягід в світі має досить позитивні тенденції і активно розвивається, – заявила експерт, – проте, в той же час посилюється і конкуренція на ринку. Якщо раніше основним критерієм при виборі ягід була ціна, то зараз споживач більш вимогливий. Таким чином, успіх реалізації вашої продукції залежить від того, як ви піднесете вашу продукцію. Тому, якщо ви запропонуєте продукцію високої якості і в зручній упаковці, ціна відійде на другий план».

При цьому аналітик відзначила, що, наприклад, по лохині ринок ще не насичений, і для покриття потреб тільки країн ЄС і США необхідно понад 400 тис.тонн ягоди. При цьому найбільше споживання припадає саме на ринок США. Для порівняння, якщо в ЄС на одну людину припадає близько 0,3 кг ягід, то в США цей показник становить близько 1,3 кг / чол.

SEEDS.org.ua за матеріалами EastFruit

Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!