Равлики, крафтові сири та мед: що пропонують туристам українські “Дороги гурманів”
В Україні активно розвивається крафтове виробництво. Утім, часто споживачі мало знають про місцевих виробників вина, сирів та інших цікавих продуктів. Щоб популяризувати українське, фермери об’єднуються самостійно чи завдяки ініціативам компаній та створюють маршрути для гастротуризму. Один з таких маршрутів – “Дороги гурманів”. Це проєкт ініційований українською дорожньо-будівельною компанією RDS, повідомляє SEEDS.
Днями відбувся “пробний” гастротур від проєкту. Першими туристами на маршруті були журналісти та лідери думок. Гастротуристи проїхали понад 1000 кілометрів та відвідали три локації: ферму “Західний Равлик”, Молочну ферму Прикарпаття “Мукко”, відпочинковий комплекс “Медовий Блюз” із демонстраційною пасікою.
Тур передбачав подорож, відвідування ферм, “спілкування” з тваринами, демонстрацію процесу виробництва крафтових продуктів (сирів, меду, равликів) та, звичайно, дегустацію.
Зокрема, на фермі “Західний Равлик” пропонують екскурсії як для дорослих, так і для дітей від 5 років – з перегонами черевоногих та розповідями у формі казок. На фермі “Мукко” колишній футболіст Назар Кмитя, який наразі утримує 1600 кіз, пропонує спробувати солодкі та солоні крем-сири, а також сири з трюфелем, перцем чилі, з горіхами, в’яленими томатами, лавандою та іншими спеціями і додатками, пише “Рубрика”.
У комплексі “Медовый блюз” пропонують екскурсію на пасіку, лікувальний сон на вуликах, дегустацію різних видів меду та алкогольних напоїв – медів.
Крім вищезгаданих локацій, проєкт “Дороги гурманів” пропонує інші атракції: відвідини буйволиної ферми, виробників “хамону” з індички, устриць, пива, вина, яблук, полунично-лавандової ферми. Усього проєкт об’єднує 120 фермерів з усієї України.
Туристи можуть відвідати як окрему локацію, так і кілька місць одразу. Частина ферм та виробництв об’єднані у спеціальні маршрути: «Подорож з акцентом», «Уздовж Тиси», «Крафтова Бакота», «Смачно, як у Гоголя», «Смаки Донбасу».
- Як зміниться ринок їжі у найближчі роки?
- Які українські суперфуди наразі популярні на внутрішньому та зовнішньому ринках?
- Які технології допомагають українським компаніям виходити на нові ринки і створювати унікальні продукти?
💡 Про це все ви можете дізнатися 27 жовтня під час Міжнародної конференції: «From Local to Global: суперфуди, технології, ринки» з циклу Збільшення прибутків агробізнесу. Організатором виступає агромедіа-агенція SAPIENZA за підтримки Київського контрактового ярмарку. Місце зустрічі: м. Київ, Міжнародний виставковий центр (Броварський проспект 15), виставка “AgroComplex 2021”. Початок о 12:00.
Відвідування безкоштовно за умови попередньої реєстрації. Зареєструватися можна тут.
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook InstagramYoutube та Підписуйтесь!