Про тренди локальної та органічної їжі розповідає керівник проекту «Лавка Традицій»

0 280

В останні роки в Україні набирає популярність тренд здорового харчування. Все більше людей звертає увагу на походження і якість продуктів, які купують в супермаркетах, намагаючись знайти виробників, яким вони могли б довіряти. Таку думку висловив Олександр Пазинік, керівник проекту «Лавка Традицій» мережі SILPO в рамках відкритого заходу від Ukraine Food Valley «Додаткова цінність в органік: практика виробництва і продажів!». Детальніше читайте на SEEDS.

«В Україні сформувався стереотип, що більш якісні продукти харчування продаються на ринках. Тому ми поставили собі за мету створити те, що буде краще, ніж на ринку. Проект «Лавка Традицій» створений в першу чергу для підвищення якості продуктів харчування, які продаються в супермаркетах», – говорить експерт. На сьогоднішній день проект реалізується в 43 магазинах SILPO в Києві, Львові, Дніпрі, Одесі та Харкові, щороку подвоюючи обсяги продажів в грошовому еквіваленті.

І хоча «Лавка Традицій» не спеціалізується виключно на органічних продуктах харчування, кожен виробник проходить перевірку контролем якості.

«Для нас не є обов’язковим наявність органічної сертифікації, для нас головне людина, яка свідомо займається своєю справою і виробляє якісний продукт. Органічний сертифікат в більшості випадків потрібен для продажу продукції за кордон», – підкреслює Олександр Пазинік.

Так само експерт підкреслює, що на сьогоднішній день спостерігається дефіцит якісних продуктів харчування на полицях супермаркетів. Особливо гостро відчувається нестача органічних м’ясних продуктів, овочів і фруктів, а також хлібобулочних виробів.

SEEDS

Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!