При покупці винограду споживач оцінює привабливість ягід, а не їх смакові якості
У реалізації столового винограду важливе значення має привабливість ягід. Встановлено, що більшість покупців оцінюють якість винограду передусім очима, а майже всі чоловіки на цьому і зупиняються, не приділяючи у подальшому уваги смаковим якостям продукту.
Тому під час продажу столового винограду найбільшу цінність має розмір ягід (а не грон) та інтенсивність їх забарвлення.
Лише у південних, традиційно виноградарських областях України попит на свіжий виноград є дещо іншим: у кожного сорту може бути свій покупець.
Опитування серед приватних виробників винограду Одещини показало, що найбільшим попитом і, відповідно, найвищою ціною останніми роками відрізнялися ідентичні сорти Преображеніє, Ювілей Новочеркаська, Віктор, а також Аркадія, Нізіна, Лівія.
За смаковими якостями досвідчені покупці віддавали перевагу надранньому Кардишаху, безнасіннєвому Кишмишу Променистому та пізньостиглому Оригіналу.
Восени одесити традиційно з великою охотою купували на Привозі стародавні сорти Карбурну, Німранг та Італія. Та вже на початку жовтня місцевий виноград на базарах Одеси раптом зник і з’явилась імпортна продукція, здебільшого турецького походження. Причому це були сорти раннього терміну дозрівання – Кардінал, Султаніна, ціни на які перевищували ціни на місцеву продукцію у 1,5-2 рази.
SEEDS.org.ua за матеріалами AgroTimes
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook InstagramYoutube та Підписуйтесь!