Попит на мед в Україні падатиме, миттєвого відновлення цін не варто чекати
Після затяжного коронавірусного карантину в українців значно поменшає грошей, що вплине і на ціни, і на попит, позаяк мед – не продукт першої необхідності. Таку думку висловив член правління Асоціації переробників та експортерів меду Едуард Кричфалушій.
“Попит домогосподарств в короткотерміновому відновлювальному від пандемії періоді знизиться – мед не є продуктом першої необхідності домогосподарств, падіння доходів призведе до зменшення споживання товарів і послуг не першої необхідності.
В першу чергу домогосподарства будуть закривати базові потреби відкладені через пандемію. Попит індустрії вже знизився – ми вже маємо зниження замовлень індустральних покупців через падіння продажу кондитерських, косметичних та фармацевтичних товарів.
Відновлення сталого попиту буде далеко не миттєвим і вихід на попередні об’єми буде сильно залежати від вирішення загальної економічної ситуації в основних країнах споживачах цих товарів та відновленні логістичних ланцюжків”, – пише на своїй сторінці у Facebook Едуард Кричфалушій.
“Що можна порадити виробнику на початку нового сезону, на що звернути увагу і що прорахувати:
– оптимізація витрат та чіткий прорахунок собівартості; конкуренція за покупця буде жорстка і можливості бути гнучким дозволять бути конкурентним і не втратити ринок збуту;
– планування виробництва згідно прогнозу попиту. Дайте відповідь на питання: який мій план дій якщо попит буде відсутній взагалі, або він малий або помірний? І які наслідки і що я буду робити з медом у кожному з цих сценаріїв;
– критично подивитись на якість свого меду. За низького попиту покупець буде вибирати кращий товар: з вологістю в межах норми; з хорошими показниками зрілості та натуральності. Може зробити менше та якісніше і гарантовано отримати збут?
– простежуваність виробництва: питання фальсифікації стає наріжним у перемовинах з покупцями, треба постійно доказувати, що мед вироблено в Україні на зареєстрованих потужностях і він не походить з цукру та/або Китаю. Зареєстрована потужність це 100% аргумент.
Я дуже хочу щоб все це не відбувалось, або було навпаки. Але коли ми будемо готові до поганого сценарію то хороший сценарій ми зустрінемо і легко переживемо”, – зазначає Едуард Кричфалушій.
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!