Поляки знайшли спосіб зацікавити своєю продукцією учасників нещодавнього ярмарку Fruit Logistica в Берліні
Виробники ягід і шеф-кухарі з Польщі провели кулінарну акцію для учасників ярмарку Fruit Logistica (6-8 лютого 2019 року) в Берліні. Про польський спосіб знайти шлях до потенційних замовників розповідає sadyogrody.pl.
Учасників ярмарку частували стравами з польськими фруктами, і перевага надавалася лохині− другому фрукту з точки зору польської експортної вартості. Тож, завдання виробників − у будь-який спосіб довести, що польські фрукти дуже смачні, і їх можна використовувати в приготуванні різних страв.
Як зазаначила Дорота Зенгота, президент Підкарпатської групи виробників ELLIOT, член Польського ягідного кооперативу, на виробників покладається велике завдання, оскільки країна не повинна втрачати свої позицій на світовому ринку. Вона також нагадала, що світові продажі ягід ростуть зі швидкістю понад 6% за рік, а в ЄС − ще швидше і щорічний ріст становить 8%.
Ініціатором кулінарної акції на ярмарку в Берліні став Польський Ягідний Кооператив – найбільша асоціація виробників лохини в Європі.
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!