Після рецесії завжди настає зліт, українським ягідникам варто бути напоготові

0 950

Щоб вижити в умовах карантину підприємці зобов’язані реагувати блискавично і ефективно. І поставлений на паузу плодоовочевий експорт – половина біди. Головне – не втратити людей, вважає Андрій Жуков, власник компанії S.B.Frozen Foods, яка спеціалізується на виробництві заморожених ягід, фруктів і грибів.

Про це агроексперт розповів під час онлайн-вебінару “Як змінюються правила ведення агробізнесу через пандемію Covid-19 і карантин”, організованого агромедіа-агенцією Sapienza.

“У зв’язку з нинішніми обмеженнями працювати стає з кожним днем ​​складніше. Однак українські бізнесмени за своє життя різного побачили і стали гнучкими в ухваленні рішень, тому ми готові до таких екстрених речей.

Ніхто не відміняв онлайн-торгівлю і доставку. Закритися – найпростіше, а ось попрацювати онлайн і не втратити напрацьовану клієнтську базу, зараз це дуже важливо.

Сьогодні можна доставляти практично будь-який товар, а ось наскільки це економічно вигідно (утримувати персонал і здійснювати доставку) – це вже вирішує кожен як керівник сам”, – говорить Андрій Жуков.

“Головне – не втратити людей! Основних фахівців. Особливо це стосується виробників. Нам всім потрібно переходити на кінцевий продукт – він коштує зовсім інших грошей. У нашій країні немає культури споживання заморожених ягід.

Були і залишаються городи і приватні сади, у багатьох ростуть кущі малини, смородини, яку кожен морозить, робить консервацію. І на сім’ю або навіть дві-три сім’ї таких запасів вистачає.

Водночас в країні з’явилося чимало кав’ярень, кафе і ресторанчиків, в яких продають ягідні коктейлі, смузі та випічку з ягодами. Ось в цьому напрямку українським виробникам і треба б подумати”, – підкреслив директор компанії S.B.Frozen Foods.

“Наскільки це актуально під час карантину? Народ пішов, скупився, витратився. У всіх стало менше грошей, зменшилося споживання основних продуктів харчування, того ж хліба, гречки і так далі. Чи зможе в таких умовах людина прожити без ягід? Напевно, зможе.

Але завжди після рецесії настає зліт. І ось тоді вже ті, хто будуть першими – ті опиняться у виграші”, – вважає Андрій Жуков.

“Що стосується експорту, я все одно в оптимізмі, хоч і є чимало обмежень. На наших складах досі зберігається продукція і в досить великому обсязі, яку через коронавірус ми не можемо активно продавати. 97% зараз – це експорт до країн Євросоюзу, кордони яких сьогодні досі закриті.

Поки холодно, вірус буде поширюватися досить швидко, але, щойно в європейських країнах потеплішає, буде певний “видих”, до якого потрібно бути готовим усім українським підприємцям”, – переконаний Андрій Жуков, власник компанії S.B.Frozen Foods.

 

SEEDS.org.ua  за інформацією Agri-gator  

Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!