Перехід на гнучкі стандарти допоможе Україні розширити коло країн-імпортерів агропромислової продукції
Українські бізнесмени тільки вчаться підлаштовуватися під стандарти покупця і постачати продукцію, необхідну саме йому. Про можливості експортувати агропромислову продукцію до більшої кількості країн розповідає «АПК-Інформ».
Світова практика свідчить, що продавець повинен іти до покупця, завоювати його серце і розум, і тільки після цього з’являється можливість укласти договір. Про неї нагадав міжнародний консультант, директор холдингу AMC Overseas Шувра Чакраборті.
Поки між Україною і світом залишилися деякі відмінності в підходах до ведення бізнесу: у світі потрібно продавати не те, що ви вмієте робити, а те, що потрібно покупцеві.
Так, зокрема, є відмінності між вимогами різних африканських країна. За стандартами України в один ящик упаковується 15 літрових пляшок олії, а у багатьох країнах Африки вимагають упаковувати по 20 пляшок. До того ж може вимагатися упаковка олії не в круглі пляшки, а в квадратні. Існують різні вимоги і до вмісту вітамінів A і D. У реакції на такі вимоги і криється одна з причин того, що Україна, будучи в світі найбільшим виробником і експортером соняшникової олії, поступається Туреччині за обсягами експорту даного виду продукції до країн Африки.
Така ж історія, за словами Чакраборті, і в борошномельної промисловості, інших сферах. Зокрема, українським виробникам слід враховувати, що для індійських коржів, наприклад, потрібно трохи більше глютену, а для ліванського хліба – трохи менше клейковини.
Більшість українських підприємств посилається на державний стандарт. Але чим швидше українські стандарти стануть гнучкими, тим швидше Україна почне збільшувати обсяги експорту продукції і стане успішнішою на світовому ринку, переконаний експерт.
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!