Переробка ягід може стати новим надприбутковим трендом в Україні
Ніша переробки ягід може принести українським ягідникам додатковий прибуток. Про це розповів інвестиційний банкір, власник ягідної компанії S.B. Frozen Foods Андрій Жуков під час Міжнародної конференції аграрного бізнесу “Збільшення доходів в міжнародній торгівлі”, яка пройшла в столичному Міжнародному виставковому центрі, пише SEEDS.
Захід провели агромедіа-агенція Sapienza Катерини Звєрєвої спільно з Ольгою Трофімцевою, експертом із зовнішніх ринків, в.о. міністра аграрної політики і продовольства України (2019).
“Зараз наша компанія активно вивчає нові ринки реалізації замороженої продукції. Ми самі переробляємо приблизно 200 тонн ягід на місяць, основну частину з яких відправляємо на експорт”, – зазначив Андрій Жуков.
“Коли я почав вивчати український ринок, зауважив, що споживання ягід у стандартному форматі в Україні дуже невелике”, – сказав він, додавши, що змінити таку тенденцію цілком реально.
Андрій Жуков для прикладу згадав історію розвитку вуличних кав’ярень в Україні. Ще 7 років тому українці неохоче витрачали гроші на каву “на ходу”, віддаючи перевагу домашній каві. Однак зараз все кардинально змінилося. Кількість кав’ярень зростає з кожним днем і заробляють на каві підприємці досить непогано. Різноманітність напоїв в кав’ярнях вражає!
Наповнити ринок асортиментом цілком реально і для ягід, впевнений Андрій Жуков, маючи намір ввести в Україні нові ягідні тренди.
Тренд в Європі, Америці та, сподіваюся, скоро в Україні це заморожені напівфабрикати з фруктів і ягід. З яких швидко і якісно вийдуть нові смачні, а головне корисні кондитерські вироби і досить насичений асортимент різних напоїв.
“Для цього ми активно спілкуємося з французькими кондитерами – в Європі вони зараз номер один в кулінарних ідеях. Кілька спільних проектів вже на виході, з рецептами, майстер-класами на You Tube, а головне, ми всіх їх пробуємо перед виходом на ринок і хочу вам зізнатися, ой як смачно виходить.
Зараз ми активно шукаємо партнерів по реалізації нашої продукції в мережах швидкого харчування, логістів. Спілкуємося з АЗС, торговими мережами, ресторанами, кав’ярнями, пропонуючи класний напівфабрикат з натуральних ягід і фруктів”, – говорить Андрій Жуков.
“Нам як компанії, яка займається переробкою свіжої та замороженої продукції, необхідно рухатися в цьому напрямку і просувати цей тренд. Багато продуктів з ягід імпортуються до України, кінцева вартість яких явно вища, ніж готові запропонувати вітчизняні виробники. Фрукти, ягоди – все це наше, українське, все це поруч росте, але цим треба займатися. Ця ніша переробки може принести досить вагомий прибуток”, – впевнений власник компанії SB Frozen Foods Андрій Жуков.
Під час конференції, зокрема, виступили експерт з зовнішніх ринків, в.о. міністра аграрної політики та продовольства України (2019) Ольга Трофімцева, аналітик аграрних ринків Андрій Панкратов, директор з розвитку Української плодоовочевої асоціації (УПОА) Катерина Звєрєва, експерт ягідного ринку, власник S.B.Frozen Foods Андрій Жуков, директор компанії Євросем Дмитро Шацман, радник з питань сільського господарства посольства Королівства Нідерландів в Україні Рейнауд Наутен, радники з питань розвитку бізнесу комерційного відділу Посольства Канади в Україні Ліліана Жиліна та Єлізавета Журавська, директор компанії ARTIS.com Василь Гальчевський, засновниця платформи HelpSMI Анастасія Ширіна та інші фахівці з виходу на міжнародні ринки, а генеральний директор групи компаній BioNorma Ярослав Чабанюк виступив модератором заходу.
Партнерами заходу стали:
EastFruit, UkraineFood.org, Agri-Gator, Агроіндустрія, УНН, Агроперспектива, Medusha, Сироман/Craft Cheese, Drone.UA
«Солодкий» спонсор конференції – компанія «Житомирські ласощі».
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!