Переробка амаранту в Україні набирає нових обертів

0 306

В Києві пройшла ХХІІ Міжнародна спеціалізована виставка екотоварів для всієї родини ECO-Expo, яка об’єднала не тільки авторитетних професіоналів, а й активних споживачів цього сегменту продукції. Під час її проведення, крім презентації самої продукції відбувались чисельні семінари та майстер-класи вітчизняних і зарубіжних фахівців органічного ринку, пише SEEDS.

Одразу кілька стендів на виставці займала продукція Асоціації виробників амаранту та амарантової продукції.


Олександр Дуда, голова Асоціації виробників амаранту та амарантової продукції

«Вперше ми брали участь у цій виставці ще в 2017 році. Вона проходить двічі на рік. Після 2021 року була перерва чотири роки. Спочатку ковід, потім повномасштабна війна.

Були ще й інші задачі, але зараз є необхідність налагоджувати комунікацію людей офлайн. Тобто ми намагаємося збирати людей, підтримувати зв’язки з тим активом, який є в різних регіонах України, з виробниками та потенційними партнерами. Яка мета? Показати наші досягнення», – розповів SEEDS голова Асоціації Олександр Дуда.  

Досягнення асоціації доволі вражаючі. Тільки за останній рік кількість продукції, яку в Україні виробляють з амаранту, суттєво зросла, каже Олександр Дуда.



«Наразі вже понад 100 одиниць, переважно це продукти, які є в серійному виробництві. Є близько 20 розробок майбутнього. Це функціональні продукти, і продукти для індивідуального корчування.

Тобто кожна людина, яка знає які в нього проблеми зі здоров’ям, може за рекомендацією фахівців, а можливо, і штучного інтелекту, зробити для себе певний раціон, але для того потрібні, в першу чергу, інгредієнти.

Ми бачимо майбутнє амаранту в тому, щоб поєднувати його з нашими локальними продуктами: льон, гарбуз, коноплі, пшоно. Ми дивимось і на світові тенденції. Одна із цих тенденцій – це виготовлення рослинних замінників тваринного молока.

У нас в Україні є два виробника – це компанія «Люстдорф» і «Вітмарк Україна». З компанією «Вітмарк Україна» ми вже пройшли декілька раундів випробування амарантової сировини, для того, щоб  отримати комерційних продукт», – додає голова Асоціації.



Цього року амарантова продукція привернула до себе чимало уваги. Біля стендів асоціації було доволі людно.

«На виставці багато людей, які цікавляться саме тематикою здорового харчування і екологічними товарами. Особливо подобається те, коли відвідувачі, які стоять біля стенда, коментують запити інших людей. Вони кажуть: «беріть, беріть класна продукція». Або: «ви знаєте, що амарант зможе вирішити ваші проблеми з імунною системою». Тобто, такі коментарі зі сторони», – додає Олександр Дуда.

На сьогодні амарант, на жаль, не той продукт, який можна поставити на один щабель з пшоном, льоном або з гречкою, каже голова Асоціації, – не всі про нього знають. Що ж стосується поживності, – тут амарант не поступається відомим «корисним» крупам, просто наразі він менш популярний і розрекламований.

 

SEEDS

Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!