Переробка амаранту в Україні набирає нових обертів
В Києві пройшла ХХІІ Міжнародна спеціалізована виставка екотоварів для всієї родини ECO-Expo, яка об’єднала не тільки авторитетних професіоналів, а й активних споживачів цього сегменту продукції. Під час її проведення, крім презентації самої продукції відбувались чисельні семінари та майстер-класи вітчизняних і зарубіжних фахівців органічного ринку, пише SEEDS.
Одразу кілька стендів на виставці займала продукція Асоціації виробників амаранту та амарантової продукції.
«Вперше ми брали участь у цій виставці ще в 2017 році. Вона проходить двічі на рік. Після 2021 року була перерва чотири роки. Спочатку ковід, потім повномасштабна війна.
Були ще й інші задачі, але зараз є необхідність налагоджувати комунікацію людей офлайн. Тобто ми намагаємося збирати людей, підтримувати зв’язки з тим активом, який є в різних регіонах України, з виробниками та потенційними партнерами. Яка мета? Показати наші досягнення», – розповів SEEDS голова Асоціації Олександр Дуда.
Досягнення асоціації доволі вражаючі. Тільки за останній рік кількість продукції, яку в Україні виробляють з амаранту, суттєво зросла, каже Олександр Дуда.
«Наразі вже понад 100 одиниць, переважно це продукти, які є в серійному виробництві. Є близько 20 розробок майбутнього. Це функціональні продукти, і продукти для індивідуального корчування.
Тобто кожна людина, яка знає які в нього проблеми зі здоров’ям, може за рекомендацією фахівців, а можливо, і штучного інтелекту, зробити для себе певний раціон, але для того потрібні, в першу чергу, інгредієнти.
Ми бачимо майбутнє амаранту в тому, щоб поєднувати його з нашими локальними продуктами: льон, гарбуз, коноплі, пшоно. Ми дивимось і на світові тенденції. Одна із цих тенденцій – це виготовлення рослинних замінників тваринного молока.
У нас в Україні є два виробника – це компанія «Люстдорф» і «Вітмарк Україна». З компанією «Вітмарк Україна» ми вже пройшли декілька раундів випробування амарантової сировини, для того, щоб отримати комерційних продукт», – додає голова Асоціації.
Цього року амарантова продукція привернула до себе чимало уваги. Біля стендів асоціації було доволі людно.
«На виставці багато людей, які цікавляться саме тематикою здорового харчування і екологічними товарами. Особливо подобається те, коли відвідувачі, які стоять біля стенда, коментують запити інших людей. Вони кажуть: «беріть, беріть класна продукція». Або: «ви знаєте, що амарант зможе вирішити ваші проблеми з імунною системою». Тобто, такі коментарі зі сторони», – додає Олександр Дуда.
На сьогодні амарант, на жаль, не той продукт, який можна поставити на один щабель з пшоном, льоном або з гречкою, каже голова Асоціації, – не всі про нього знають. Що ж стосується поживності, – тут амарант не поступається відомим «корисним» крупам, просто наразі він менш популярний і розрекламований.
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!