Ніша індичатини в Україні досі не заповнена
В Україні досі низька культура споживання індичого м’яса, однак з кожним роком індичатина набуватиме більшої популярності. У цьому переконаний Ігор Трепаченко, власник ПП “Трепаченко”, яке спеціалізується на індиківництві.
Він наголосив, що ніша індичатини в країні все ще не заповнена. “І найближчим часом, я вважаю, не заповниться, бо цей бізнес потребує великих інвестицій і трудовитрат, – додав Ігор Трепаченко. – Він досить ризикований і складний. Нині навряд чи хто захоче інвестувати сюди дорогі кредитні кошти”.
Значна частина індиківничих господарств – це закордонні інвестиції, зауважив він. “Сьогодні закордонний інвестор не вкладатиме кошти у цей бізнес – у нас він досить не захищений”, – пояснив підприємець.
За словами Ігоря Трепаченка, на індиківничому ринку не так багато гравців, тому вони не конкурують між собою. “Кожен працює у своїх регіонах, і боротьба переважно спрямована на зменшення собівартості продукції, яку виробляємо, і це на тлі постійного зростання витрат на опалення, корми, заробітні плати тощо”, – зазначив він.
В індиківництві існує яскраво виражена сезонність. “Основний пік реалізації індичатини припадає на новорічні свята, після яких настає тривалий спад аж до Великодня. Після нього знову спад – і так раз за разом”, – розповів Ігор Трепаченко.
SEEDS.org.ua за інформацією AgroTimes
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook InstagramYoutube та Підписуйтесь!