Не магазини і не соцмережі: українські фермери знайшли новий шлях реалізації продукції
Оскільки у мережі дрібним фермерам України важко потрапити, деякі обирають зовсім інші, не менш успішні канали збуту вирощеної продукції.
Власник ягідної ферми «Озеряна» Ярослав Мовчун принципово замість рітейлу обрав для себе доставку продукції до дверей кінцевому споживачеві.
«Ягоди ми збираємо щодня з 4:45 ранку, а вже о 10:45 в останню машину пакуємо продукцію, яка вирушає на Київ, – розповідає Ярослав Мовчун. – О 12:30 ягоди вже в магазині в районі станції метро «Лівобережна», о 14:45 ягоди машина завозить в останній магазин.
Усього ми маємо 5 магазинів партнерів, де клієнти можуть забрати ягоди в будь-який зручний час, а також здійснюємо адресну доставку за умови замовлення від 5 кг ягід і більше».
За словами фермера, з цього сезону налагодили роботу з кур’єрською службою, яка працює за схемою last mile delіvery.
«Якщо коротко, то ця система передбачає, що ми облаштовуємо декілька приміщень (терміналів) по Києву, де будемо розміщувати ягоди в умовах охолодження, – уточняє Ярослав Мовчун. – Кур’єри на вантажних електровелосипедах зможуть розвозити до 20 кг ягід. Один хаб у нас є в районі станції метро «Академмістечко», один — на Подолі, під ще один зараз шукаємо локацію».
Переміщення замовлення можна буде відслідкувати у додатку на смартфоні. А розрахуватися за ягоду буде можливо не тільки карткою, але й телефоном чи годинником. Прийматимуть навіть оплату в біткоїнах.
SEEDS.org.ua за інформацією AgroTimes
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook InstagramYoutube та Підписуйтесь!