На українців чекає довгий шлях до індійського ринку яблук
Українцям до індійського ринку треба ще пройти довгий шлях. Таку думку висловив Павел Соколовські, директор компанії Poland-Fruit, яка спеціалізується на експорті яблук в Індію, пише сайт Української аграрної конфедерації (УАК).
Кілька місяців постачання яблук зі штату Кашмір до інших регіонів Індії був повністю заблокований. Це створило вікно можливостей для іноземної продукції. Це вікно закрилося з початку грудня, і ціни стабілізувалися.
«Європейська та американська продукція вважаються преміальним продуктом, таким чином, мають власні схеми ціноутворення, не обов’язково дотримуючись загальну тенденцію. У будь-якому випадку, піковий сезон має набрати свій оберт дуже скоро, і з цього моменту друге вікно для європейського продукту має відкритися знову», — сказав Павєл Соколовські.
Щодо конкуренції з боку України, пан Соколовські не турбується.
«Перш за все, українська продукція повинна прокласти свій шлях, як і будь-яка інша країна-виробник у минулому. Цей процес вимагає часу, зусиль і принаймні пару років послідовних поставок якості для створення національного бренду. Партнерам потрібно знайомитися, вибудовувати довіру.
По-друге, через політичні причини та подальші міграції Україна страждає від нестачі робочої сили, що може значно збільшити їх витрати, що зробить остаточну різницю цін незначною. По-третє, українське яблуко не присутнє на індійському ринку через нормативні причини. Звичайно, час покаже, як розвивається ситуація», — сказав експортер.
SEEDS.org.ua за інформацією UkraineFood
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook InstagramYoutube та Підписуйтесь!