Музей вівчарства планує створити фермер з Донеччини
Як працює овеча ферма, як стрижуть овець та як розвивалося вівчарство, хоче показати туристам Олег Шилов, засновник ферми “АгроДом”, що у селі Торське Лиманського району на Донеччині, повідомляє SEEDS. За словами фермера, у їхній місцевості не так багато туристичних об’єктів. Олег разом з командою прагне виправити ситуацію. “Нам хочеться, щоб до нас їхали”, – говорить фермер.
Господарство заснували 2013 року. Уже 2014 облаштували приміщення ферми, де раніше утримувалась ВРХ та заселили туди овець. Наразі на підприємстві утримують понад 500 голів худоби. Основний напрямок – м’ясний. Також на фермі займаються переробкою відходів тваринництва.
“Вівці в нас курдючних порід, зокрема гіссарська і едильбаївська, також є помісні. Вирощуєм на м’ясо, продаємо живою вагою. Дуже невелику частку реалізуємо вроздріб для місцевих поціновувачів, а основну массу викуповують посередники, що організують експорт до країн Близького Сходу та ін. Виробляємо еко-продукцію найвищої якості, пропонуємо на м’ясо річних кастрованих баранчиків. Реалізуємо тварин на плем’я. Стрижемо, здаємо вовну, але з курдючних овець вона коштує дешево. Послід з рослинними залишками переробляємо на гуміфікований компост, що має стабільний попит серед городників”, – розповів Олег Шилов в коментарі для SEEDS.
“АгроДом” уже приймає туристів, але власник ферми хоче, щоб господарство було для цього відповідно облаштоване: були місця для відпочинку, ділянки для “спілкування” з вівцями, яке є своєрідною терапією, особливо для дітей та ін. З цією метою фермер почав збір грошей на Спільнокошті.
“Плануємо створити на фермі туристичний об’єкт з музеєм вівчарства, фаст-фудом, туристичним маршрутом, дитячим майданчиком. Розпочали кампанію на Спільнокошті, з цікавими винагородами для доброчинців. Це буде перший етап створення туристичного об’єкта”, – говорить Олег Шилов.
Допомогти втілити плани фермера можна тут: https://biggggidea.com/project/stvorennya-muzeyu-vivcharstva/?fbclid=IwAR0j41-gLN1GnAE2M_dbi-o2VogUz2jSZ5Hcty-CGV7IX4UE8Rz3NoQrnXY
- Як зміниться ринок їжі у найближчі роки?
- Які українські суперфуди наразі популярні на внутрішньому та зовнішньому ринках?
- Які технології допомагають українським компаніям виходити на нові ринки і створювати унікальні продукти?
💡 Про це все ви можете дізнатися 27 жовтня під час Міжнародної конференції: «From Local to Global: суперфуди, технології, ринки» з циклу Збільшення прибутків агробізнесу. Організатором виступає агромедіа-агенція SAPIENZA за підтримки Київського контрактового ярмарку. Місце зустрічі: м. Київ, Міжнародний виставковий центр (Броварський проспект 15), виставка “AgroComplex 2021”. Початок о 12:00.
Відвідування безкоштовно за умови попередньої реєстрації. Зареєструватися можна тут.
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook InstagramYoutube та Підписуйтесь!