Мобільний аграрний магазин в мобільному додатку AgroUA
Нещодавно інформаційно-комунікаційною платформою для аграрного ринку України, – мобільним додатком AgroUA, – було представлено гарячу кнопку РЕЙДЕРСТВО, завдяки якій можна швидко відреагувати на рейдерську атаку, зробивши відповідне Push-повідомлення користувачам задля швидкого реагування й мобілізації захисників.
Наразі додаток представив ще одну нову кнопку – АГРОМАГАЗИН.
Де б не знаходився аграрій, – в полі, в дорозі, за кордоном чи за робочим столом, – можна зі смартфону/планшету замовити необхідні товари. Для цього потрібно встановити мобільний додаток AgroUA в Google Play (для Android) або App Store (для iOS).
Або з комп’ютера зайти адресою: http://editor.appformer.com/agroua
Товари: ЗАМОВЛЕННЯ ДОЩУ, засоби захисту рослин, посівний матеріал, добрива, біопрепарати, ПММ.
СПЕЦІАЛЬНО ДЛЯ НЕВЕЛИКИХ ФЕРМЕРІВ є можливість замовляти товари в мінімальному обсязі (не потрібно переплачувати за зайвий товар).
Основна проблема, з якою зіштовхнулись автори при написанні магазину, це нестабільність ціни. Ціна на деякі товари може змінюватись декілька разів на день, наприклад мінеральні добрива. Також ціна може залежати від курсу ЄВРО або долару.
Тому в магазині є товари і з фіксованою ціною у гривні, і з орієнтовною у валюті, і без ціни. Користувач вибирає товари, складає їх у кошик і оформляє заявку. Ця заявка потрапляє до мобільного додатку AgroUA, де проводиться її попередня обробка. Потім AgroUA надсилає заявку своїм відповідним партнерам, товари яких представлені в магазині. Партнери формують пропозиції з актуальними цінами і висилають їх замовнику.
Таким чином, замовник отримує пропозицію з обробленою конкретно для нього інформацією по цінам, знижкам, наявності на складах, умовам оплати й можливостям доставки. Сам додаток AgroUA не є постачальником товарів, а як і раніше, виконує функцію аграрної платформи.
Формат додатку не передбачає зображень товарів, що характерно для онлайн-магазину. Їх велика кількість не тільки гальмує роботу програми, а й забирає багато місця на мобільному пристрої користувача. Як правило, замовник чітко знає, що йому потрібно, і має чітке уявлення про зовнішній вигляд товару (тара/упаковка). Тому зображення не є головним. При цьому при оформленні замовлення замовник може запросити зображення, яке буде йому надіслане разом з пропозиціює.
Вже зараз в магазині представлено близько 1200 товарних позицій, асортимент розширюється по мірі появи нових партнерів. Товари відсортовані по виробникам. В кожному розділі є можливість пошуку товару за назвою.
Представлені як закордонні, так і українські виробники. Продаж можливий оптом, дрібним оптом, в роздріб. Діє система знижок. Є акційні товари.
Окрім кнопок РЕЙДЕРСТВО та АГРОМАГАЗИН, мобільний додаток AgroUA працює й над іншими цікавими програмними рішеннями. Одне з них – недержавні інструменти фінансування, що орієнтовані на вигоду малих та середніх фермерів. Це мають бути як безпрецедентні для нашого ринку фінансові інструменти, так і ті, що мають позитивний досвід.
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook InstagramYoutube та Підписуйтесь!