Медіаактивність впливає не тільки рівень довіри до агровиробника, а й на кількість продажів
Роль сучасних медіатехнологій для розвитку бізнесу сьогодні важко переоцінити – якщо Вашу компанію згадують у авторитетних вітчизняних та закордонних ЗМІ, то це вже формує певний рівень довіри до неї серед потенційних клієнтів, партнерів й інвесторів. Агробізнес не є виключенням з цього правила.
Про те, як агроекспертам збільшити медіаактивність в українських та зарубіжних ЗМІ, тим самим підвищивши прибутковість свого бізнесу, розповість засновниця онлайн-платформи HelpSMI Анастасія Ширіна під час Міжнародної конференції аграрного бізнесу “Збільшення прибутків у міжнародній торгівлі”, яка відбудеться 19 лютого у Києві в Міжнародному виставковому центрі.
Дізнатися детальну актуальну інформацію про захід можливо у соцмережі Facebook.
Пройти безкоштовну реєстрацію на конференцію можливо за посиланням>>>
Захід проводить агромедіа-агенція Sapienza разом з Ольгою Трофімцевою, експертом з зовнішніх ринків, в.о. міністра аграрної політики та продовольства України (2019) та за підтримки Контрактового ярмарку та Посольства Королівства Нідерланди в Україні.
“Налагодження постійних взаємовигідних відносин із ЗМІ, як показує практика, здатна значно підвищити репутацію Вашої компанії в очах потенційних клієнтів та інвесторів. Адже коли вони бачать про Вас публікації у відомих медіа, це переконує їх у тому, що Ви – надійний партнер, з яким можна налагоджувати довготривалі ділові стосунки.Як саме збільшити свою медіаактивність на користь бізнесу та власній діловій репутації – поговоримо під час конференції “Збільшення прибутків у міжнародній торгівлі”,- зазначає Анастасія Ширіна.
Конференція “Збільшення прибутків у міжнародній торгівлі” відбудеться в рамках виставки “АгроВесна 2020”.
Під час конференції, зокрема, виступлять експерт з зовнішніх ринків, в.о. міністра аграрної політики та продовольства України (2019) Ольга Трофімцева, аналітик аграрних ринків Андрій Панкратов, директор з розвитку Української плодоовочевої асоціації (УПОА) Катерина Звєрєва та інші фахівці з виходу на міжнародні ринки.
Конференція складається з 4-х блоків:
- Принципи успішності та ефективності компаній-лідерів на міжнародних ринках;
- Нові ринки для українського виробника;
- Міжнародний досвід країн-лідерів;
+ Інтерактивний блок.
Дізнатися детальну актуальну інформацію про захід можливо у соцмережі Facebook.
Пройти безкоштовну реєстрацію на конференцію можливо за посиланням>>>
Реєстрація для ЗМІ за посиланням>>>
Місце проведення:
МВЦ, Броварський пр-т, 15, Київ
конференц-зал № 6, павільйон № 2, вхід 2А
Початок реєстрації о 12:00
Час проведення: 12:30–16:00
Інформаційні партнери заходу: Agri-gator EastFruit, UkraineFood.org, Agri-Gator, Агроіндустрія, УНН, Агроперспектива, Drone.UA
Youtube та Підписуйтесь!