Медіаактивність впливає не тільки рівень довіри до агровиробника, а й на кількість продажів

0 210

Роль сучасних медіатехнологій для розвитку бізнесу сьогодні важко переоцінити – якщо Вашу компанію згадують у авторитетних вітчизняних та закордонних ЗМІ, то це вже формує певний рівень довіри до неї серед потенційних клієнтів, партнерів й інвесторів. Агробізнес не є виключенням з цього правила.

Про те, як агроекспертам збільшити медіаактивність в українських та зарубіжних ЗМІ, тим самим підвищивши прибутковість свого бізнесу, розповість засновниця онлайн-платформи HelpSMI Анастасія Ширіна під час Міжнародної конференції аграрного бізнесу  “Збільшення прибутків у міжнародній торгівлі”, яка відбудеться 19 лютого у Києві в Міжнародному виставковому центрі.


Дізнатися детальну актуальну інформацію про захід можливо у соцмережі Facebook.

Пройти безкоштовну реєстрацію на конференцію можливо за посиланням>>>

Захід проводить агромедіа-агенція Sapienza разом з Ольгою Трофімцевою, експертом з зовнішніх ринків, в.о. міністра аграрної політики та продовольства України (2019) та за підтримки Контрактового ярмарку та Посольства Королівства Нідерланди в Україні.


Виступ Анастасії стосуватиметься, зокрема, теми «розкрутки» бізнесу при мінімумі фінансових витрат, та правильної співпраці з журналістами.
“Налагодження постійних взаємовигідних відносин із ЗМІ, як показує практика, здатна значно підвищити репутацію Вашої компанії в очах потенційних клієнтів та інвесторів. Адже коли вони бачать про Вас публікації у відомих медіа, це переконує їх у тому, що Ви – надійний партнер, з яким можна налагоджувати довготривалі ділові стосунки.
Як саме збільшити свою медіаактивність на користь бізнесу та власній діловій репутації – поговоримо під час конференції “Збільшення прибутків у міжнародній торгівлі”,- зазначає Анастасія Ширіна.

Конференція “Збільшення прибутків у міжнародній торгівлі”  відбудеться в рамках виставки “АгроВесна 2020”.

Під час конференції, зокрема, виступлять експерт з зовнішніх ринків, в.о. міністра аграрної політики та продовольства України (2019) Ольга Трофімцева, аналітик аграрних ринків Андрій Панкратов, директор з розвитку Української плодоовочевої асоціації (УПОА) Катерина Звєрєва та інші фахівці з виходу на міжнародні ринки.

Конференція складається з 4-х блоків:

  • Принципи успішності та ефективності компаній-лідерів на міжнародних ринках;
  • Нові ринки для українського виробника;
  • Міжнародний досвід країн-лідерів;

+ Інтерактивний блок.

Cайт конференції

Дізнатися детальну актуальну інформацію про захід можливо у соцмережі Facebook.

Пройти безкоштовну реєстрацію на конференцію можливо за посиланням>>>

Реєстрація для ЗМІ за посиланням>>>

Місце проведення:

МВЦ, Броварський пр-т, 15, Київ

конференц-зал № 6, павільйон № 2, вхід 2А

Початок реєстрації о 12:00

Час проведення: 12:30–16:00

Інформаційні партнери заходу: Agri-gator  EastFruitUkraineFood.orgAgri-GatorАгроіндустріяУННАгроперспективаDrone.UA

SEEDS.org.ua   

Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!