Мед Закарпаття стане першим географічним зазначенням українського меду
Першим географічним зазначенням українського меду буде «мед Закарпаття». Про це повідомив співзасновник крафтового бренду «Медові брати» Дмитро Кушнір на семінарі «Ніші. Технології. Інвестиції», організованої агромедіа-агенцією Sapienza, в рамках виставки ІнтерАгро 2020.
«Географічне зазначення — дуже потужний маркетинговий інструмент для малих виробників меду, який дозволить їм вийти на світові ринки. Так ми зможемо заявити про Україну, як про виробника високоякісного меду. Головний наш меседж – меди мають прив’язку до місця виробництва», – вважає Дмитро Кушнір.
«Медові брати» позиціонують мед як продукт місцевості, зокрема, медових теруарів. Теруарні продукти зазвичай коштують дорожче стандартних та займають особливу нішу на ринку.
Історична пасіка крафтового бренду розташована в природному комплексі Гранітно-степове Побужжя. Згодом скооперувалися з іншими пасічниками з різних цікавих теруарів.
«Розвиток культури меду в Україні – це не тільки просвітницька місія, а конкретний прагматичний інтерес кожного виробника, завдяки якому ми зможемо створити додану вартість продукту», – наголошує Дмитро Кушнір.
Торгова платформа українських виробників «Ніші. Технології. Інвестиції», пройшла в рамках виставки «ІнтерАгро» в Міжнародному виставковому центрі Києва.
Організатором торгової платформи виступила агромедіа-агенція Sapienza за підтримки Київського контрактового ярмарку. Партнерами заходу стали компанії «НІКО» та Mzuri.
SEEDS.org.ua за інформацією AgroTimes
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook InstagramYoutube та Підписуйтесь!