Мед Закарпаття стане першим географічним зазначенням українського меду

0 508

Першим географічним зазначенням українського меду буде «мед Закарпаття». Про це повідомив співзасновник крафтового бренду «Медові брати» Дмитро Кушнір на семінарі «Ніші. Технології. Інвестиції», організованої агромедіа-агенцією Sapienza, в рамках виставки ІнтерАгро 2020.

«Географічне зазначення — дуже потужний маркетинговий інструмент для малих виробників меду, який дозволить їм вийти на світові ринки. Так ми зможемо заявити про Україну, як про виробника високоякісного меду. Головний наш меседж – меди мають прив’язку до місця виробництва», – вважає Дмитро Кушнір.

«Медові брати» позиціонують мед як продукт місцевості, зокрема, медових теруарів. Теруарні продукти зазвичай коштують дорожче стандартних та займають особливу нішу на ринку.



Історична пасіка крафтового бренду розташована в природному комплексі Гранітно-степове Побужжя. Згодом скооперувалися з іншими пасічниками з різних цікавих теруарів.

Створюючи першу в Україні дегустаційну карту лінійки медів, застосовують технології дегустації, на кшталт винних (зі спеціальним колесом смаків та ароматів, яким професійно послуговуються дегустатори).

«Розвиток культури меду в Україні – це не тільки просвітницька місія, а конкретний прагматичний інтерес кожного виробника, завдяки якому ми зможемо створити додану вартість продукту», – наголошує Дмитро Кушнір.


Торгова платформа українських виробників «Ніші. Технології. Інвестиції», пройшла в рамках виставки «ІнтерАгро» в Міжнародному виставковому центрі Києва.

Організатором торгової платформи виступила агромедіа-агенція Sapienza за підтримки Київського контрактового ярмарку. Партнерами заходу стали компанії «НІКО» та Mzuri.

 

SEEDS.org.ua за інформацією AgroTimes

Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!