Логотипи ТМ “Наша Ряба” продали на криптовалютній біржі
Найбільший український виробник м’яса птиці, компанія МХП, продала кілька цифрових копій логотипів ТМ “Наша Ряба” на найбільшій у світі криптовалютній біржі Binance. Отримані від продажу кошти та грант від компанії витратять на проведення фестивалю My Family Festival в Черкасах. Подія спрямована на підтримку сімейних цінностей, повідомляє SEEDS.
“Найдорожчим виявився логотип 2005 року. Його придбав користувач, який побажав залишитися невідомим, з ніком Olympus за 23 980 грн. Також серед покупців співачка MamaRika, відомий український кулінарний експерт та шеф-кухар Євген Клопотенко, шоумен Нікіта Добринін, дієтолог Світлана Фус, ведуча ранкового шоу “Сніданок з 1+1” Людмила Барбир, Тимур Мирошниченко та телеведуча Ірина Ванникова.Усього під час аукціону було отримано 160 тисяч гривень до яких компанія МХП додасть 240 тисяч. Всі 400 тисяч гривень будуть передані громадській організації “Українська сімейна фундація”, яка є партнером МХП вже не перший рік, і організовує активне та змістовне сімейне дозвілля”, – повідомили в МХП.
My Family Festival заплановано на 2 та 3 жовтня. Подія відбудеться у Черкасах в Долині троянд. Під час заходу встановлять 7 відкритих локацій, які символізуватимуть сімейні цінності. Волонтери та майстри проведуть лекторій живих сімейних історій, кулінарні майстер-класи, створять з учасниками дерево спогадів, розкажуть про планування сім’ї та залучать до командних ігор. Також заплановані інші культурні заходи – концерт, перегляд фільмів та ін.
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook InstagramYoutube та Підписуйтесь!