Логістика стала головною перешкодою для українських ягідників під час карантину
Розповсюдження коронавірусної інфекції та введення карантинних заходів по всьому світу вже завдали нищівного удару по багатьох галузях бізнесу. І хоча на сільському господарстві пандемія не так суттєво позначилася, як на інших напрямах, все ж таки більшість виробників вимушені були вносити корективи в роботу своїх підприємств.
Директор з розвитку та стратегії ягідного підприємства “Нікдарія” Євген Харлан в ексклюзивному інтерв’ю для Української плодоовочевої асоціації розповів які позапланові заходи були впроваджені в компанії, як позначилася криза на виробниках ягід та чого чекати від нового сезону.
– Як епідемія вплинула на роботу Вашої компанії, та які настрої, в цілому, у вітчизняних виробників?
– Напевно пандемія не так сильно позначилася на нас, як на інших галузях економіки. Мені набагато прикріше дивитися як, наприклад, ринок офісної нерухомості виживає сьогодні. В порівнянні з іншими галузями, сільське господарство наразі не так сильно відчуває проблематику, що пов’язана з поширенням коронавірусу. Тим не менш, і українські виробники ягід, наразі впроваджують нові заходи та застосовують інші методи комунікації.
Однієї з найбільш суттєвих проблем, які наразі ми відчуваємо – це проблема доставки людей на виробництво.
Поля знаходяться не в зоні населеного пункту, і тому робітників треба щоденно відвозити. При цьому, необхідною процедурою при транспортуванні персоналу, є проходження декількох блокпостів Національної Гвардії з обов’язковими замірами температури та перевіркою кількості пасажирів.
Однак, ми заздалегідь, ще в лютому, закупили безконтактні термометри, засоби дезінфекції та намагаємося по мінімуму виводити людей на виробництво. Але в цілому, дивимося на ситуацію оптимістично, і ми переконані, що на сьогодні не все так погано, як могло бути.
– Ваша компанія в ході міжнародної виставки WOP Dubai 2019 уклала контракт з Farzana Trading на поставку свіжої лохини авіафрахтом на сезон-2020 . Чи залишається контракт в силі, або ж у зв’язку з карантинними заходами та епідемією в контракт були внесені корегування?
– Ми постійно контактуємо з представниками Farzana Trading. Звичайно, зараз дуже важко спрогнозувати яка ситуація буде через декілька місяців, але при цьому і ми, зі своєї сторони, і представники Farzana Trading, максимально маємо намір виконати контракт і ми точно не збираємося користуватися відмовою від контракту через надзвичайну ситуацію в країні.
Безперечно, на сьогоднішній день існує декілька відкритих питань, і в першу чергу – це питання логістики. По-друге, всі ми чудово розуміємо, що ринок Дубаї – це все ж таки, ринок «HoReCa», і продажів пов’язаних з туристичним бізнесом. Потоки туристів, на сьогоднішній день суттєво знизилися і тому попит в регіоні значно впав. Яка ситуація буде через декілька місяців – будемо дивитися, але наразі як Farzana Trading, так і ми націлені виконати контракт.
SEEDS.org.ua за інформацією Fruit-Ukraine.org
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook InstagramYoutube та Підписуйтесь!