Лабораторія гострих соусів завоювала споживацькі смаки українців
Лабораторія гострих соусів HolyShit Pepper наразі розробила 30 продуктів 17 з яких – під замовлення. Ресторани беруть їхні соуси літровими відрами.
Історія HolyShit Pepper розпочалася відтоді, коли власник HolyShit Pepper Віталій Очеретяний сам приготував шрирачу, бо магазинна не смакувала, пише ШОТАМ.
Шефи «Фонтегро» визнали його лабораторію гострих соусів. Першого року було складно: план з продажів не виконали. Зате зрозуміли: лабораторія — фундамент їхньої справи. То ж виробництво довірили надійним підрядникам.
При цьому ферментація — основний спосіб приготування сировини.
У лінійці: продукції гострі соуси, глазурі, маринади, оцти та сухі суміші преміального рівня.
Соуси HolyShit Pepper приготовані за стандартами МОЗ, тому покупці переходять з імпорту на кращий український продукт.
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook InstagramYoutube та Підписуйтесь!