Короновірус збільшив попит на овочі та фрукти в пакуванні
Аналітики EastFruit повідомляють, що за інформацією, що надходить з країн Євросоюзу, споживачі різко збільшили закупівлю упакованих овочів і фруктів. Це призвело до різкого зростання попиту на пакувальні матеріали і змусило постачальників шукати резерви за використання пакувальних ліній і потужностей.
Цікаво відзначити, що в перший же день карантину в Україні відзначалися подібні тенденції. Упаковані овочі і фрукти досить швидко зникали з полиць.
На думку представників роздрібних мереж, деякі споживачі побоювалися купувати розвісну продукцію в побоюванні перед зараженням коронавірусом, так як до овочів і фруктів теоретично могли торкатися до цього інші люди, можливо, носії вірусу. Відповідно, попит на упаковану продукцію істотно збільшився.
І якщо у країнах ЄС майже всю картоплю і овочі борщової групи продають упакованими майже за замовчуванням, то відсоток упакованої продукції в цій групі в Україні залишається порівняно невисоким. Це обумовлено, перш за все, великою різницею в ціні між упакованими та розвісними овочами.
Ще менше продається в Україні упакованих яблук, бананів та інших фруктів. Однак коронавірус може стати відправною точкою для зміни цих тенденцій і дозволить компаніям, що продають лінії, обладнання та витратні матеріали для пакування, наростити обсяги продажів.
SEEDS.org.ua за інформацією EastFruit
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook InstagramYoutube та Підписуйтесь!