Коронакриза змусила виробників мікрозелені кардинально змінити ринок збуту

0 1 227

До карантинів українські виробники мікрозелені збували свою продукцію переважно до ресторанів та кафе. Після серії локдаунів довелося переорієнтуватися на домогосподарства, навчитися просувати продукцію через Instagram i Viber та пробитися на полиці супермаркетів.

Про це розповів сумський виробник мікрозелені Богдан Коваленко.

«Прийнято вважати, що бізнес із вирощування мікрозелені насамперед орієнтований на ресторанну сферу. Справді, на початок 2020 року так і було. Зараз у зв’язку з коронавірусом ситуація повністю змінилась і основними споживачами стали звичайні люди.

Ресторани також купують, але порівняно з тими обсягами, які були раніше, значно менше. Щоб популяризувати культуру вживання мікрозелені, я веду інстаграм-сторінку, де постійно знімаю сторіз із нашої ферми, показую процес вирощування мікрогріну, розповідаю про те, як його вживати, зберігати тощо.

Зараз мою мікрозелень у місті можна купити в багатьох супермаркетах, але для того, щоб продукція там з’явилася, довелося пройти складний процес: розробляти на неї технічні умови, отримувати відповідні дозволи та експертні висновки».

Зараз Богдан Коваленко кілька разів на тиждень розвозить зелену продукцію в супермаркети невеликими партіями, адже це відносно новий продукт харчування, який ще не знайшов свого масового споживача, до того ж має доволі невеликий термін придатності й не призначений для тривалого зберігання.

 

SEEDS.org.ua за інформацією AgroTimes

Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!