В Україні з’явилася Херсонська кава. Унікальне пакування вже вигадали, назву вже запатентували. В основі створення продукту – місцева легенда, розповідає бариста Костянтин Дудченко. У старовинному переказі йдеться про моряків, які посадили каву на баштані, повідомляє SEEDS.
Рекламний слоган продукту: “Кава, що росте в херсонських кавунах”. Згідно з легендою, моряки, повертаючись додому, довантажили трюми з кавою насінням кавуна. Під час подорожі насіння змішалось. Так і виросла кава між кавунами. Але це лише легенда, яка додає колориту Херсонській каві. Насправді ж напій створили зовсім недавно шляхом поєднання двох сортів кавових зерен.
Кілька місяців експериментів зі смаком та пропорціями – і в Херсоні з’явився власний бренд кави, що поєднує сорти кави з Руанди та Бразилії.
“Ця кава підійде як для тих, хто любить кислі нотки, так і для тих, хто обирає каву з гірчинкою. Має різні відтінки самку: ніколи не знаєш, чим вона заграє – або шоколадом, або яблуком. Експериментували і з дизайном пакування. Ми провели багато професійних дегустацій кави до того як визначитись зі смаком, щоб зрозуміти, який смак буде більше асоціюватися з Херсоном. Витратили на створення кави близько чотирьох місяців”, – розповідає Костянтин Дудченко.
А де ж легенда? На оригінальній упаковці: там і кавуни, і кораблі, і моряки, і, звичайно, кава.
- Нагадаємо, 27 жовтня у Києві відбудеться Міжнародна конференція: «From Local to Global: суперфуди, технології, ринки» з циклу Збільшення прибутків агробізнесу. Організатор події – агромедіа-агенція SAPIENZA за підтримки Київського контрактового ярмарку.
- Участь у заході безкоштовна за умови попередньої реєстрації. Зареєструватися можна тут.
SEEDS за матеріалами Суспільне Херсон
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook InstagramYoutube та Підписуйтесь!