Ірина Костюшко: Мені важливо, щоб саме місцеві мешканці побачили Фестиваль льону
16 вересня у селі Стремигород на Житомирщині вже вчетверте відбувся Фестиваль льону. Головний ідеолог та натхненник заходу, власниця агрокомпанії «Зоря» Ірина Костюшко, ще до початку цьогорічного Фестивалю зазначала, що організатори намагатимуться цього разу поєднати традиції та сучасність. Чим вдалося здивувати гостей Фестивалю, яка його основна філософія та чим може буте привабливий льон,як культура для експорту, читайте в матеріаліSeeds.org.ua.
«Для мене дуже приємно, що люди відвідують наш захід. Ви, напевно, знаєте, що селянам іноді дуже важко виїхати кудись далеко. І мені важливо, щоб саме місцеві мешканці побачили це свято. Щоб вони зрозуміли, що вони є також частиною України, адже в нас сільське населення складає майже половину від загальної кількості мешканців України. На мою думку, фестиваль льону – це не тільки розважальний захід, це внесок у духовний розвиток нашої країни»,- зазначила Ірина Костюшко під час заходу, відповідаючи на питання журналістів.
Однак, український льон – це не тільки традиції, а й культура, яка може гідно представити потенціал української сільськогосподарської галузі на зовнішніх ринках.
Зазначимо, що девіз фестивалю цього року – «Органічні компанії – здорова нація». Саме тому під час фестивалю була проведена виставка-ярмарок органічної їжі.За словами Ірини Костюшко її компанія два роки тому почала вирощувати органічний льон. Це значно складніше, оскільки за технологією не можна використовувати засоби від шкідників.
ГостейФестивалю частували конопляним чаєм таконопляноюта лляноюорганічноюолією, а родзинкою цьогорічного Фестивалю стала виставка дронів. Завдяки цьому аграрії мали можливість побачитивсіможливості безпілотників у сільському господарстві.
Про перспективи лляної галузі для розвитку українського агроекспорту після відвідин фестивалю розповіла заступник Міністра аграрної політики та продовольства України Ольга Трофімцева.
За її словами, в 2017 році експорт насіння склав 56,8 тис.тон. (на 19 млн.дол), а олії – 9,9 тис. тон.«Майже половину цього обсягу експорту олії лляної (45%) було відправлено на ринок ЄС”,- уточнила заступник міністра.
При цьому щорічна потреба ЄС в імпорті насіння льону олійного становить біля 650 тис.тонн, а експортна вартість льноволокна становить близько $1000/тонну.
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!