Інновації та нові ринки збуту: як розвиватиметься далі агросектор України
Українські виробники агропродукції та продуктів харчування шукатимуть нові ринки збуту, великі агрокомпанії в найближчі роки ще більше вкладатимуться в інновації та фінансуватимуть стартапи, а також, відповідно до сьогоднішніх трендів харчування, відбуватимуться зміни в структурі виробництва продуктів харчування.
Про це сказала колишній заступник міністра економічного розвитку і торгівлі — торговий представник України (2015-2018) Наталія Микольська в рамках ХІ Міжнародної конференції «Ведення агробізнесу в Україні».
«Ринок ЄС буде для українських виробників агропродукції ще актуальним в 2020 році, але це не панацея, адже нашим виробникам важко конкурувати з дотованими європейськими. Тому не варто дивитися лише на ринки ЄС, а варто шукати нові ринки, де нижчі пороги входу», — зазначає Наталія Микольска.
За її словами, також реально збільшити квоти ЄС для української сільгосппродукції, адже Поглиблена та всеохоплююча зона вільної торгівлі між Україною та Європейським союзом є гнучким механізмом і її можна та потрібно переглядати.
«Відповідно до дослідження Стенфордського університету, кількість населення буде зростати і відповідно змінюватимуться тренди в харчуванні — більше споживатимуть органічні продукти, рослинне молоко та м’ясо. До речі, відмова від молока вже має свої наслідки на глобальному ринку, в США вже збанкрутував один з найбільших виробників молока», — відмічає Наталія Микольська.
Також вона розповіла про світову тенденцію — всі аграрні холдинги відкривають офіси в Кремневій долині та зростає інтерес до практичних інновацій.
«Великі аграрні компанії не виключають можливості інвестування в іноземні стартапи для подальшого впровадження нових розробок. Тож, в найближчі роки ми спостерігатимемо впровадження інновацій», — розповіла Наталія Микольська
SEEDS.org.ua за інформацією Аgroportal
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook InstagramYoutube та Підписуйтесь!