Фотогенічна українська спаржа завоювала соцмережі і стала хітом продажу
В Україні масштабно вирощувати спаржу вітчизняні агробізнесмени почали десь п’ять років тому. Тільки у 2020 році ця культура здобула неймовірної популярності та викликала справжній фурор в соцмережах.
Про причини такої популярності та про ефективне просування продукції розповів один з найбільших виробників аспарагуса в Україні, директор “Агроексперт трейд” Петро Григор’єв під час ХІ Міжнародної конференції “Ефективне управління агрокомпаніями” (LFM). Подія була організована Українським клубом аграрного бізнесу, а одним з інформаційних партнерів конференції виступила агромедіа агенція Sapienza.media.
“Вирощуванням спаржі ми займаємся з 2017 року. Так як плодоносити аспарагус починає на другий рік після висадки, вже в минулому році ми зрозуміли, що вже незабаром отримаємо перший врожай. Почали замислюватися над позиціюванням та контентом: що саме було би цікаво нашому споживачеві?
На мій погляд, сьогодні нове покоління ототожнює себе з тим, що вони купують або вживають. Якщо їм цікаво це, вони це будуть купувати, якщо ні – вони не звернуть на продукт жодної уваги” – розповідає Петро Григор’єв.
“Аспарагус – продукт дорогий, дуже багато інвестицій було виключно на поля (вкладення в 1 га для вирощування спаржі – близько $8 тис.), тому для нас було дуже важливо розробити бренд”, – додає виробник.
За словами директора “Агроексперт трейд”, в березні, коли увесь світ охопила пандемія коронавірусу, компанія вирішила поекспериментувати, та почати продавати продукцію онлайн.
“В нас виникло питання: чи зможемо ми продавати великі об’єми спаржі через соціальні мережі? Одним з найбільших переваг аспарагусу є те, що ця культура дуже фотогенічна. Вона на тарілці просто проситься, щоб ви її сфотографували. Ми вирішили зробити ставку на Instagram: ставиш фото, якийсь простий підпис, й збираєш “лайки” – згадує Григор’єв.
За словами бізнесмена, таким чином, органічний ріст за місяць склав з 1300 до 9,5 тис. унікальних підписників.
“Всі ці люди замовляли аспарагус через наш аккаунт у Instagram. Усі ці 9,5 тисяч хоча б один раз робили замовлення. Підбиваючи підсумки цього сезону, наші продажі онлайн склали трохи більше ніж 50% від продажів офлайн. Це було дуже несподівано – ми чекали сплеску, але не такого великого” – зазначає виробник.
За словами Григор’єва, також на користь зіграло те, що компанія використовувала послуги швидкої доставки від “Нової пошти”.
“Сьогодні спаржа в тебе на полі – завтра вона в тебе на столі. Нашим клієнтам це дуже подобалося. Були такі випадки, коли у нас не було можливості відправити продукцію (наприклад, відсутність продукту на момент замовлення), і ми просили наших клієнтів піти до найближчих мереж супермаркетів (Метро, Сільпо), та придбати спаржу там. Відповідь може здивувати, але більшість людей були готові чекати тиждень та більше, для того щоб наша компанія відправила свіжу спаржу з поля” – розповідає виробник.
За словами Петра Григор’єва, сьогодні люди все більше довіряють локальному продукту.
“Наразі я помічаю більше уваги до натуральних, фермерських, локальних продуктів. Взагалі, в зв’язку з пандемією, все більше людей почали приглядатися до того, що відбувається поруч з ними. Окрім цього, мені дуже імпонує ідея екскурсій на поля. Наприклад, я сам їздив у ягідний табір, де діти мають змогу побачити як вирощується ягода, як зберігається, який шлях проходить перед тим як потрапити на стіл” – додав Григор’єв.
Як заробити на нішевих продуктах в Україні? В яке крафтове виробництво доцільно інвестувати і які технології допоможуть зібрати максимальний врожай?
Відповіді на ці питання Ви почуєте від провідних агрофахівців під час Міжнародної конференції:
“Ніші. Технології. Інвестиції” з циклу “Збільшення прибутків в агробізнесі”
від Sapienza.media
28 жовтня у Міжнародному Виставковому Центрі (МВЦ, Київ).
SEEDS.org.ua за інформацією Agri-gator
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook InstagramYoutube та Підписуйтесь!