Карантин радикально змінює ринки. Чимало виробників плодоовочевої продукції змушені через карантин шукати нові шляхи збуту. Однак вихід знайшовся – створення нової торгівельної платформи “УкрОпт”, до якої за лічені дні долучилися неймовірна кількість українських фермерів, пише SEEDS.
Про це розповіла директорка з розвитку УПОА, міжнародний консультант Продовольчої та сільськогосподарської організації ООН (ФАО) та засновниця агромедіа-агенції SAPIENZA Катерина Звєрєва, під час онлайн-вебінару “Ефективна благодійність під час епідемії коронавірусу COVID-19. Як допомагають аграрії”
“Оскільки зараз багато продукції не може потрапити до споживача на зовнішніх ринках, я нас виникло кілька ініціатив, які б могли допомогти фермерам розвивати діджитал-інструменти для онлайн-торгівлі, онлайн-комунікації та зв’язків”, – каже агроексперт.
Заважаючи на це УПОА, разом з міжнародним проєктом East-fruit організували абсолютно нову торгівельну платформу УкрОпт, розповіла Катерина Звєрєва. Тільки за тиждень свого існування він вже допоміг багатьом фермерам України.
“Тільки за тиждень до нас долучилися тисяча фермерів, які за допомогою цієї платформи встановлюють зв’язки, навіть міжнародні. Це наш невеличкий внесок в розвиток всіма видами плодоовочевої продукції”, – зазначила директорка з розвитку УПОА.
Також вона розповіла про ще одну ініціативу агромедіа-агенції SAPIENZA – підтримку Спільного всеукраїнського проекту “Захистимо Україну від СOVID -19“, започаткованого “Українською біржею благодійності”.
“Першим практичним кроком в цьому напрямі є спільна діяльність та підписання Меморандуму між Українською біржею благодійності та SAPIENZA.Media. для максимального розвитку та сприяння розвитку благодійних проектів, що спрямовані на поліпшення соціально-економічного становища українців”,- зазначила Катерина Звєрєва.
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!