“Еко чіпси” – майже стовідсотковий аналог свіжих фруктів і овочів

0 962

Чіпси – це не завжди смажена картопля. “Еко чіпси” з фруктів або овочів – продукція зовсім іншого різновиду. Такі чіпси – майже стовідсотковий аналог свіжих фруктів чи овочів, вони не менше смачні та корисні, але набагато зручніші.

Про це розповів засновник торгової марки “Еко чіпси” Олексій Руденко під час Міжнародної конференції аграрного бізнесу “Збільшення доходів в міжнародній торгівлі”, яка пройшла днями в столичному Міжнародному виставковому центрі, пише SEEDS.

Захід провели агромедіа-агенція Sapienza Катерини Звєрєвої спільно з Ольгою Трофімцевою, експертом із зовнішніх ринків, в.о. міністра аграрної політики і продовольства України (2019).

“Історія “Еко чіпсів” почалася з того, що років 5 тому у нашій сім’ї з’явилась ділянка з яблучними деревами, її ми отримали у спадок. Одного з врожайних сезонів ми просто не знали, куди подіти ці яблука – пригощали і друзів, і знайомих, і сусідів. Однак яблука все одно залишалися. Шкода багатий урожай – ось ми і спробували зберегти його шляхом сушіння.

Довго експериментували з товщиною порізки, зі ступенем самої сушки, пробували різні сорти яблук. Після того як новий продукт був схвалений і припав до смаку не тільки близькому колу, вирішили зробити з цього невеличкий бізнес.

На той час аналогічної продукції в Україні було зовсім небагато – лише кілька вітчизняних виробників і один угорський. За смаком наші чіпси були нічим не гірше, і за ціною ми вигідно відрізнялися від інших”, – згадує Олексій Руденко.

Однак масове виробництво чіпсів почалося не одразу, зазначив засновник торгової марки “Еко чіпси”.

“Спочатку ми проводили дегустації і продавали “Еко чіпси” невеликими партіями на спеціалізованих виставках. Тут ми проводили своєрідне випробування – наскільки сприймуть наш продукт українці, будуть його купувати чи ні, чи подобається, чи смачно”, – каже бізнесмен.

“Бували випадки, коли люди спочатку відмовлялися скоштувати наші чіпси зі словами: “а… ми й самі вдома  таке сушимо”, але потім, спробувавши, ми чули від них зовсім інші слова: “дуже добре, як це у вас вийшло”?”, – розповів Олексій Руденко.

“Наші партнери по ринку позиціонували свій продукт як альтернативу чіпсам, і випускали яблучні чіпси за аналогією з картопляними – з додаванням кориці, апельсинового соку, в шоколаді…

Ми ж пішли іншим шляхом і позиціонуємо наш продукт як майже стовідсотковий аналог свіжих фруктів або овочів. Згідно з рекомендаціями ВООЗ, людина щодня повинна вживати щонайменше 400 грамів фруктів і овочів в складі 5 порцій.

Сучасній міській людині важко виконати цю рекомендацію. Однак наші чіпси можуть замінити свіжі фрукти або овочі. Вони анітрохи не гірші”, – зазначив засновник торгової марки “Еко чіпси”.

“Зараз ми вже освоїли виробництво 17 видів фруктових та 7 видів овочевих чіпсів, зокрема з гарбуза, буряка і навіть з дині та хурми.

До того ж вони мають величезну кількість місць збуту: супермаркети, магазини при АЗС, фреш бари, готелі, вокзали, спортивні центри, школи, фестивалі, концерти. Це може бути навіть звичайна офісна їжа.

Не так давно наша компанія зробила тестові продажі “Еко чіпсів” в Абу-Дабі (ОАЕ). Цікавляться нашою продукцією представники таких країн, як Ізраїль, Данія, Німеччина, Швеція, США, Канада.

Зараз ми ведемо активні переговори про постачання наших чіпсів до Канади, США, Данії та Білорусі. Також ведуться переговори про продаж ліцензії на виробництво чіпсів в Кубі”, – додав Олексій Руденко.


Інформаційними партнерами заходу виступили:

EastFruitUkraineFood.orgAgri-GatorАгроіндустріяУННАгроперспективаMedushaСироман/Craft CheeseDrone.UA

Під час конференції, зокрема, виступили експерт з зовнішніх ринків, в.о. міністра аграрної політики та продовольства України (2019) Ольга Трофімцева, аналітик аграрних ринків Андрій Панкратов, директор з розвитку Української плодоовочевої асоціації (УПОА) Катерина Звєрєва, експерт ягідного ринку, власник S.B.Frozen Foods Андрій Жуков, директор компанії Євросем Дмитро Шацман, радник з питань сільського господарства посольства Королівства Нідерландів в Україні Рейнауд Наутен, радники з питань розвитку бізнесу комерційного відділу Посольства Канади в Україні Ліліана Жиліна та Єлізавета Журавськадиректор компанії ARTIS.com Василь Гальчевський, засновниця платформи HelpSMI Анастасія Ширіна та інші фахівці з виходу на міжнародні ринки, а генеральний директор групи компаній BioNorma Ярослав Чабанюк виступив модератором заходу.

 

Інформаційні партнери заходу: EastFruitUkraineFood.orgSEEDS.org.uaAgri-GatorАгроіндустріяУННАгроперспективаDrone.UA

«Солодкий» спонсор конференції – компанія «Житомирські ласощі».

 

SEEDS.org.ua  

Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!