Дрібних фермерів України під час коронакризи може врятувати внутрішній туризм
Продажі впали на 70%, а займатися замороженими овочами і фруктами нині просто збитково. Про це під час “Фруктово-ягідної толоки” організованої проектом USAID “Агросільрозвиток”, розповів співвласник ТОВ “Фреш Міллер” Йосип Книжицький, пише SEEDS.
“Ми займаємось переробкою та заготівлею полуниці та малини. Почали з невеличкої гуртівні на ринку “Шувар” по заморожених овочах, ягодах та грибах.
Однак наразі діяльність гуртівні по замороженим овочам і фруктам є збитковою. Продажі впали на 70% в порівнянні з таким самим періодом минулого року.
Ми вже чітко знаємо портрет нашого клієнта – 70% це була HoReCa (готелі та ресторани), 20% у нас були дрібні магазинчики. Зараз ми маємо тільки 30% – це роздріб і дрібні магазинчики”, – каже Йосип Книжицький.
“Ми займаємось заготівлею, і цього річ я побоююсь, що заготівля ягоди в людей буде відрізнятися від попереднього року. Це пов’язане з карантинними обмеженнями і не тільки”, – додає підприємець.
Що стосується виробників, наразі вони мають цілу низку ризиків, зазначив Йосип Книжицький: “В першу чергу, це логістика людей на поле – є обмеження про перевезення в громадському транспорті. Друге питання – це логістика самої ягоди”.
Однак і тут підприємець вбачає досить цікавий вихід з складної ситуації.
“Для малих та середніх фермерів думаю буде хороший вихід з ситуації – це розвиток внутрішнього туризму. Запрошувати людей до себе на поле. Запрошувати на збір (суниці садової).
Всі у нас прекрасно розуміють, що Турція на травневі свята вже відмінилася. В червні теж ніхто далеко не полетить, а люди захочуть якогось руху, якоїсь атракції. Це можна використати”, – вважає Йосип Книжицький.
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!