Для нової туристичної родзинки Києва пирогів Kyiv Pie шукають логотип
Киянам та гостям столиці запропонували вибрати логотип для нового київського гастрономічного продукту “KYIV PIE”, який презентували 15 березня. Користувачам пропонують віддати свій голос за один з п’яти варіантів.
“Kyiv Pie” – це пироги з різними начинками, які разом з київським тортом, “Перепічкою” та котлетою по-київськи повинні стати новими кулінарними символами столиці. Для того щоб взяти участь в голосуванні, потрібно перейти на відповідний сайт.
«Ми створили нову страву Kyiv Pie. Над нею працювали найкращі кухарі України. Ми сподіваємося, що такий пиріг об’єднає українські традиції і сучасні тренди та допоможе столиці в розвитку гастротуризму.
Спробувати нову страву кожен охочий зможе в закладах Києва, які долучаються до нашої ініціативи, на всіляких гастрономічних заходах та центрах Турінфо», – сказала начальниця Управління туризму та промоцій Марина Радова.
Вона сподівається, що Kyiv Pie стане типовою київською стравою, повідомляє Управління туризму та промоцій КМДА.
«Досліджуючи питання, яка ж саме страва має бути типово київською, відповідь кожного разу поверталась саме до хлібопекарських виробів. До того ж форма сонця в багатьох джерелах пов’язана саме з Києвом.
А ще важливо, щоб ця страва була ресторанною стравою, стрітфудом, добре переносила доставку і враховувала смаки та вподобання веганів і вегетаріанців», – розповів віцепрезидент Асоціації шеф-кухарів України Олексій Повторейко.
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!