Діджиталізація агросектору розширює ринки збуту та заохочує до роботи молодь

0 120

Діджиталізація допоможе не тільки затримати в агрокомпаніях представників покоління Z, а й стане у нагоді українським фермерам, які зможуть знайти нові ринки збуту та конкурувати з великими транснаціональними корпораціями. Таку думку висловив заступник керівника ІТ “Астарта-Київ” Микола Ткаченко під час ІІ Форуму “Аграрні інновації 2019”.

 

За його словами діджитал-система допомагає затримати в компанії представників покоління Z, адже їм цікаво працювати і перебувати в цифровому русі.

За словами Миколи Ткаченка, діджиталізація процесів допомагає в прийнятті управлінських рішень, оскільки дає можливість збирати та зберігати статистику за багато років, аналізувати дані, за якими можна відразу спланувати дії й оперативно відреагувати на виклики.

“Виявлення кращих практик, коли в нас є дані з попередніх років, є прогнози на наступні періоди, і система може допомогти нам скласти план дій для отримання оптимально ефективного результату”, — пояснює Микола Ткаченко.

Також, за його словами, діджиталізація може допомогти і українським фермерам, яким сьогодні дуже важко знаходити собі ринки та конкурувати з великими транснаціональними корпораціями.

“В Україні є проблема з трудовою міграцією, коли українці виїжджають на заробітки до Польщі або інших країн. Якщо ми діджиталізуємо наші бізнес-процеси, якщо ми отримаємо історичні дані й будемо вміти їх застосовувати, то зменшення кадрів, які володіють інформацією, буде не настільки критичним для компанії.

В цьому разі молодий агроном, якому буде цікаво працювати на нашій землі та який матиме необхідні дані та аналітику, буде більш ефективний порівняно зі студентом, який би отримав просто знання від агронома”, — зазначає Микола Ткаченко.

 

SEEDS.org.ua   

Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!