Дедалі більше українців надають перевагу крафтовій медовій продукції малих виробників
Обираючи мед споживачі дедалі частіше надають перевагу крафтовій продукції малих виробників. Про це під час Медового Форуму “Україна медова і світ” заявила національна консультантка Продовольчої та сільськогосподарської організації ООН (ФАО) Анна Бурка.
“Незважаючи на те, що в країні фіксується офіційне скорочення виробництва меду, Україна залишається 5 світовим експортером за обсягами, експорт збільшився за останні 8 років у 7 разів. Цей парадокс викликає увагу зі сторони імпортерів”, – зазначає Анна Бурка.
Експертка відзначає, що конкуренція у світі зростає, Україні буде важко конкурувати. Необхідна надійна система простежуваності, щоб знизити ризики, покращити довіру споживача до походження та якості меду. Другий виклик – рівень низьких цін на мед буде спостерігатися в найближчі рік-два.
Саме тому треба знати, хто наш споживач меду та чим він керується, вважає експерт. “Споживачі все частіше надають перевагу крафтовій продукції малих виробників. Друге – світ без пластику: споживачі більш уважні до упаковки.
Вони шукають продукцію для динамічного життя, тобто, маленькі порції меду в зручній упаковці. Глобальний тренд: низький рівень цукру в продукції. Зростання попиту на природні підсолоджувачі”, – підкреслює Анна Бурка.
SEEDS.org.ua за інформацією Українського проекту бізнес-розвитку плодоовочівництва
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook InstagramYoutube та Підписуйтесь!