Органічна продукція, вироблена в Україні не має довіри серед покупців. Таку думку висловив засновник першого фермерського органічного господарства в Сумській області “Світовоч” Андрій Марченко.
“Українському органічному значку не довіряють. Пояснюєш, розповідаєш, проводиш колосальну просвітницьку роботу, а справи надто повільно просуваються. Органічний ринок в Україні майже не сформований. У нас дефіцит як виробників такої продукції, так і покупців”, — повідомив Андрій Марченко.
Він додав, що більшість ніш у такому виробництві взагалі не зайнято. Роботи ще дуже і дуже багато, щоб заповнити цей ринок.
До того ж, населення недостатньо поінформоване щодо органічної продукції.
“Коли питаєш: “Ви знаєте, що таке “органічна продукція”? Понад 90% відповідають, що не знають. Поки українці не знатимуть, що таке органічний продукт, його буде складно продати”, — вважає фермер.
За його словами, споживач органіки — це сучасна людина. Чимало клієнтів знаходять та купують органічну продукцію в інтернеті.
Тим часом кількість сертифікованих операторів органічного ягідного виробництва в Україні наближається до сотні. Про це повідомив директор органу сертифікації “Органік Стандарт” Сергій Галашевський.
За його словами, лідирує за популярністю серед культур малина (51 виробник із загальною площею понад 280 га), 19 операторів вирощують суниці садові на загальній площі трохи більше як 25 га.
Таку саму площу займають насадження лохини, яку виробляють 10 органічних господарств. По шість виробників займаються ожиною та смородиною на площі 15 та 5 га відповідно.
Якщо говорити про глобальний ринок у цілому, то з 2000 до 2016 року обсяги реалізації органічної продукції в мережах зросли на 368%. Площі під органічними насадженнями за цей же період збільшилися на 174%.
SEEDS.org.ua за інформацією Kurkul.com.
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook InstagramYoutube та Підписуйтесь!