Чим запам’ятається “Агровесна-2019”?
19 лютого в київському Міжнародному виставковому центрі стартувала чергова виставка “Агровесна-2019”, Сергій Висоцький, головний організатор заходів розповів про те, чим ця виставка корисна для українських фермерів та про цьогорічні масштабні заходи для агробізнесу. Детальніше читайте на SEEDS.
Виставка збільшилась за площею на 15% і більш ніж на 10% по кількості учасників. Цього року загальна площа складає приблизно 28 тис. м. кв. і займає всі 3 павільйони Міжнародного виставкового центру. Участь беруть більше 500 підприємств і компаній практично з усіх регіонів України і з 22 закордонних країн.
“Щороку виставка розвивається поступово, але впевнено. Як правило, ми ростемо в загальному масштабі. Тут три напрямки, це різні галузі сільського господарства, але їх об’єднує багато спільного. Виросла кількість країн і закордонних учасників, які беруть участь у виставці. І головне – зросла кількість вітчизняних виробників, насамперед техніки, обладнання, матеріалів, зерна. У нас дуже велика програма заходів, ми приділяємо увагу усім питанням, які є актуальними для нашого сільського господарства”, – розповів Сергій Висоцький.
Виставка проходить після календарного сезону, отже, допомагає побудувати плани на майбутній рік. Представлено багато рішень, як ці плани втілити в бізнесі та обміркувати результати попереднього року. Зрозуміти помилки і як їх не повторити в наступному сезоні.
“Виставка тонко відчуває ринок і швидко реагує на зміни, які відбуваються на цьому ринку, дає відповіді на питання, пропонує технологічні та технічні рішення”, – говорить Висоцький.
“Сьогодні відкривав виставку заступник міністра аграрної політики України Віктор Шеремета і він актуалізував такі питання, як держпідтримка фермерів і вітчизняних виробників. В цьому проглядається політика держави. Заводи наші ростуть, пропонують більш широкий асортимент продукції, нові зразки техніки, будуються плани на майбутнє і таким чином ми підтягуємо наших виробників на рівень який потрібен нашому сільському господарству. Наша продукція конкурує з продукцією аналогічної грошового сегмента інших країн, і як наслідок цього, українські продукти починають активно купувати. Гроші залишаються в країні, створюються нові робочі місця і зростає продуктивність праці, особливо для дрібного і середнього сільгосп виробника. Це говорить про те, що ми йдемо правильним шляхом, не тільки наша виставка але і Україна”, – наголосив головний організатор.
Виробники малого і середнього бізнесу, які пропонують свою продукцію на цьогорічній виставці — це, в основному, селекціонери овочів і фруктів. Їх не багато, але ці виробники сьогодні успішно показують свою продукцію.
Організатори приділили багато часу заходам, які можуть зацікавити українських фермерів.
“Сьогодні був захід присвячений заощадженню генетичного матеріалу наших вітчизняних порід великої рогатої худоби. Завтра будуть заходи присвячені козівництву та кролівництву. Це стосується, перш за все, невеликих сільгоспвиробників, їм це буде цікаво. Буде форум з тепличного господарства. У нас в країні не так багато промислових теплиць, але дуже багато теплиць середніх і дрібних виробників овочевої продукції для яких буде багато інформації по розвитку їх бізнесу. – констатує головний організатор виставки “Агровесна-2019” Сергій Висоцький. – Ми бачимо зріз, хто до нас приходить. Особливо в цій лютневій виставці багато середніх і дрібних фермерів і вони знаходять тут те, що шукають. Є попит, який породжує пропозицію. Завдяки цьому зростає виставка і наші вітчизняні фермери.”
SEEDS, Ярослава Коломієць
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook InstagramYoutube та Підписуйтесь!