Carrefour Italia використовує технологію блокчейна для цитрусових
Французька компанія Carrefour Italia першою серед великих роздрібних мереж застосувала технологію блокчейна для відстеження продуктів харчування. Це допомагає контролювати якість продукції, яка постачається фермерськими господарствами. За допомогою нової технології клієнти також можуть долучитися до процесу контролю. Про це повідомляє Fresh Plaza.
Компанія оголосила про використання нової системи для сорту апельсина Тарокко і сицилійських лимонів карефурского якості.
Цитрусові є частиною бренду Filiera Qualità Carrefour. Ідеться про лінію продуктів, які відповідають високим вимогам щодо якості і екологічності. Продукція надходить від 25 різних фермерських компаній Західної Сицилії, які дотримуються суворих правил у своїй роботі, не допускають використання небезпечних засобів при догляді за рослинами і продуктами.
Завдяки технології блокчейна, клієнти можуть відстежувати походження і ланцюжок поставок даного продукту через QR-код, нанесений на етикетки. Технологія Blockchain працює так, що змінити інформацію про той чи інший продукт неможливо, і це є гарантією надійності даних про нього на всьому ланцюжку поставок.
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!