Відомий виробник органічної продукції Ян Островський, власник торгової марки “Стодола” анонсував осінню презентацію нової лінійки незвичної органічної плодоовочевої смакоти.
Незвичною буде не тільки сама їжа та напої, а й упаковка – для деяких видів продукції український підприємець планує використовувати нове біопакування, що розкладається, є навіть ідеї щодо коктейльних трубочок з очерету.
Однак наразі підприємцю бракує всіх необхідних інгредієнтів, тому він якраз шукає надійних партнерів.
“Продукт моєї мрії має вийти craft&artisanal, смачним і якомога доступнішим для українця. Але на жаль, всі компоненти до нього я не можу виростити на своїй фермі”, – цитує проект UHBDP на своїй сторінці у Фесбук слова Яна Островського.
Зараз Ян шукає сертифікованих виробників такої сировини:
– яблуко та продукти його переробки (пюре, концентрат, пектин)
– трохи інших плодових (груша, слива тощо) під переробку
– ягоди (в якості під переробку)
– картопля та овочі борщового набору або щось цікаве, що я точно не вирощую
– олія соняшникова
– зерна/борошно/пластівці льону/амаранту/злаків
– бобові (нут, горох)
– спеції
– цукор та альтернативи.
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!