Аграрний університет СНАУ почав виробляти власну продукцію під продуктовим брендом FeedFOODbySNAU
В Україні вперше Сумський національний аграрний університет (СНАУ) почав виробляти продукцію під власним брендом і розраховує розвивати торгівлю і посилювати бренд. Для цього в університеті є всі можливості і ресурси: поля, сади. Залучені кращі фахівці галузі. Про те, як з’явилася ця ідея і які плани щодо розвитку власного бренду університету читайте в інтерв’ю SEEDS з Ксенією Блюмскою-Данько, директором інформаційно-профорієнтаційного центру СНАУ.
– Розкажіть про виробничий бренд СНАУ, як народилася ідея?
– Ідея створення брендованої продукції університету прийшла вже дуже давно, адже у нас в СНАУ є всі ресурси для виготовлення органічної та корисної їжі! Починаючи з полів і садів, на яких вирощуються овочі і фрукти, і закінчуючи фахівцями даної сфери, здатними втілити таку ідею в життя. Але розуміння, якою має бути ця продукція прийшло після відвідування магазинчика з крафтового продуктами в Тернополі, в ресторані «Старий Млин». Він був такий домашній, затишний… як бабусина кухня. Як же захотілося в цей момент створити продукцію СНАУ!!! Виростити, зібрати, переробити і подарувати своє. І ось, через рік ми презентували #FeedFOODbySNAU. У створенні пробної лінійки продукції в першу чергу була закладена мета відтворення ланцюга «від поля до столу».
– Як у Вас вийшло втілити задуману ідею?
– Ідея була втілена на власні кошти і власними силами команди – робоча група, що складається з представників факультету агротехнологій і природокористування, який забезпечив сировину; науково-дослідної частини (загальне керівництво проектом); медіацентру СНАУ (ідея, концепція, оформлення), комбінату громадського харчування університету (КГХ) (виробництво).
– Розкажіть про свою продукцію. Що робите зараз, з чого? В якому обсязі?
– В пробній партії у нас натуральна локшина з обмеженим терміном зберігання з цільнозернового борошна жовтого, бурякового і традиційного кольорів з додаванням соку природних барвників моркви та столового буряку; яблучні і апельсинові чіпси, соуси до сиру: гірчично-полуничний, гірчично-малиновий, і гірчично-обліпиховий, сухофрукти для компоту, варення з гарбуза, трав’яні чаї та мед. Робоча група спільно зі студентами-маркетологами придумала і логотипи, і назву лінійки. На етикетці кожного пакета і баночки також розміщені міні-історія продукту, написана тими ж маркетологами. З пробної партії було сформовано 100 подарункових кошиків, які СНАУ дарує партнерам ВНЗ і своїм кращим викладачам.
– Як плануєте розвивати виробництво? Чи є в планах продаж продукції?
– Надалі ми розглядаємо можливість розширення асортименту, реєстрації торгової марки. А також, плануємо і продаж продукції, для цього хочемо створити інтернет-магазин. Ідею і ініціативу схвалив ректор Сумського НАУ Володимир Ладика, для якого продукція університету стала справжнім новорічним сюрпризом!
Катерина Звєрєва
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook InstagramYoutube та Підписуйтесь!