Незважаючи на важку кровопролитну війну 1964-1975 років в наш час В’єтнам, це країна де розвивається економіка, зростає науковий і промисловий потенціал. У той же час в цій азіатській країні серйозну роль в економіці грає туристична сфера. Туристи, любителі екзотики, їдуть до В’єтнаму завдяки унікальній природі, де збереглися дикі місця. Ще один плюс в сторону вибору подорожі до В’єтнаму – це давня історія і культура країни, комфортабельні готелі і чисті пляжі.
Однак, не все так безхмарно в екології країни. Так, за даними Програми ООН з навколишнього середовища, В’єтнам виявився на четвертому місці в світі за обсягом пластикових відходів, які скидаються в океан. При цьому щодня 2,5 тис. Тонн відходів піддаються утилізації.
Ця ситуація підштовхнула суспільство замислитися над проблемою пластикових відходів, завдяки чому виникла цікава ідея по заміні пластикових упаковок для харчових продуктів на упаковки, виготовлені з натуральної сировини.
Щоб зменшити обсяги пластикових відходів, в ряді супермаркетів стали робити упаковку з бананового листя, в які загортають овочі. Ще в одній торговій мережі стали продавати соломинки і коробки для їжі, на виготовлення яких використовуються відходи цукрової тростини. Упаковка для яєць також паперова, яка швидко самоутілізірутся. Після використання, повністю розкладаються без шкоди навколишньому середовищу і сумки з кукурудзяного порошку.
Ініціативу торгових мереж підтримали і в ряді в’єтнамських кафе. Тут почали боротьбу з пластиковими відходами з використання бистроразлагающееся натуральних соломинок для коктейлю. В’єтнамці в більшості своїй сприйняли ідею використання натуральної упаковки позитивно, вважаючи, що вона допоможе людям більше свідомо і дбайливо ставитися до навколишнього середовища.
SEEDS.org.ua за матеріалами https://e.vnexpress.net/news/business/industries/vietnamese-supermarkets-go-back-to-leaves-leaving-plastic-bags-3903583.html
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook InstagramYoutube та Підписуйтесь!