Український стартап створив біорозкладне паковання з конопель та грибного міцелію

0 158

Щороку для виготовляти паковання у світі використовують 15 мільярдів кілограмів пінопласту. Дуже швидко він опиняється на звалищі, де може розкладатися до 100 років, пише SEEDS

Однак для пакування не завжди потрібен саме пінопласт чи пластик, — вирішила Юлія Бялецька. І разом із чоловіком розробила біорозкладне паковання з конопель та грибного міцелію.

«Спершу ми використовували стебло конопель — це традиційна українська культура. В Україні є асоціації луб’яних культур, і там нам дали безплатно мішок цих стебел. Ми почали їх змішувати із клеєм. Але використання синтетичного клею призводить до реакції полімеризації — це незворотний процес.

Тоді ми почали шукати інший клейовий компонент і якось побачили, що для виробництва чудернацьких дизайнерських речей використовують міцелій (частина тіла гриба, що служить для живлення та прикріплення до ґрунту. — Ред.)», – розповіла RFI Українською Юлія Бялецька.

Читайте також: Столичні сіті-феремери створили прибуткову та екологічну технологію вирощування мікрозелені

За її словами, бар’єр входу в цей бізнес не високий, бо компанії спершу замовляють невеликі тестові партії. Але щоб мати позитивний вплив, потрібно виробляти це у великих кількостях.



«Гаражного виробництва тут не досить. І ми почали фокусуватися на тому, щоб зробити з цього технологію. Мій чоловік Євген — знавець технологій і сам свого часу працював над створенням виробничих ліній.

Для початку він хотів піти традиційною дорогою: замовити обладнання в Китаї. Але коли ми пояснювали виробникам, що нам потрібно, у них не було готових рішень. Тоді Євген почав шукати найбільш ефективні рішення для кожного окремого етапу. Він робив невеличкий прототип обладнання з якихось підручних засобів. Якщо воно працювало, то ми вже робили це в більшому масштабі», – згадує Юлія Бялецька.

Першим клієнтом української компанії стала всесвітньовідома парфумерна компанія L`Oreal.

«Вони серйозно ставляться до екологічності своєї діяльності. До того ж вони дуже відкриті для нових стартапів. Ми почали працювати з українським офісом L`Oreal.  Український офіс L`Oreal дуже сильно загорівся, і ми отримали від них шалену підтримку. Ми зробили з ними перше пакування», – говорить Юлія Бялецька.

 

SEEDS

Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!