Українські вина мають вагомий експортний потенціал
Чимало винних експертів вважають, що українські вина мають потенціал для експорту. Про це повідомив Войчех Боньковськи відомий Master of Wine (Master of Wine — так називають найвидатніших виноробів та виноторговців), пише SEEDS.
За його словами, він опитав близько 120 Master of Wine світу щодо перспектив та потенціалу українських вин на експортних ринках. Серед опитаних були представники країн Скандинавії, США, Канади, Німеччини тощо. Виступ експерта відбувся під час конференції, яку організувала команда Wines of Ukraine та Асоціація крафтових виноробів України.
«61% Masters of Wine відповіли, що в українських вин є потенціал для експорту. Позитивні відповіді надали респонденти, які представляють США, Канаду, Нідерланди, країни Скандинавії. Дехто зазначив, що потенціалу зовсім немає. Це були Masters of Wine із таких країн, як Франція, Італія, куди дуже важко щось експортувати і де просувається локальне споживання», – зазначив експерт.
Також Войчех Боньковськи розповів про цінові категорії, до яких мають належати українські вина на експортних ринках.
Читайте також: На Волині півсотні дівчат навчаються на трактористок, хоча раніше це була винятково чоловіча спеціальність
«Коли ми говоримо про стиль вин, які виготовляють в Одесі чи в Миколаєві. 42% респондентів вважають, що українські вина – достатньо унікальне явище, щоб їх порівнювати з кимось. У таких країнах, як США, Канада, країни Бенілюксу, країни Скандинавії, найбільш представлені італійські, французькі, іспанські вина. Тому на цих ринках українські вина конкуруватимуть з більш нішевим продуктом, таким, як вина Східної Європи», – зазначив експерт.
Крім цього українські виробники мають звернути увагу на дизайн етикетки, яка відіграє важливу роль у тому, щоб привертати увагу споживачів. І це не єдиний фактор.
«Ще дуже важливо говорити про країну походження. Якщо ви поглянете, як себе позиціонує Австрія, то на кожній пляшці вина є прапор, і їх неможливо сплутати з кимось. Треба говорити про Україну, а також про війну.
55% респондентів відповіли, що важливо говорити про війну. Дехто вважає, що солідарність – це дуже важливий чинник для покупки. Є багато історій про виноробство і війну. Це частина історії, тому про це обов’язково треба розповідати світу», – зазначив Войчех Боньковськи.
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!