Клубні сорти яблук завойовують ринок Німеччини
Яблучний ринок Німеччини відкритий не для всіх. З майже 2 тисяч сортів на ринок потрапляють лише кілька. Стисло аналіз такої ситуації дає EAST-FRUIT.
Переваги мають правовласники фірмових яблук, і вони продають свої ліцензії великим кооперативам або органічним асоціаціям. Такий підхід фактично позбавляє місцевих виробників фруктів можливості виходити на ринок зі своєю продукцією. Супермаркети її не приймуть.
У результаті діє такий механізм. Кооперативи купують тисячі саджанців одного клубного сорту і передають їх своїм учасникам. Ті, в свою чергу, зобов’язані продавати зібрані яблука тільки через кооператив.
Як пояснив Герман Мешенмозер (Hermann Meschenmoser) з сільськогосподарського технологічного центру Augustenberg (LTZ) в Карлсруе-Грётцінгене, «завдяки обмеженій кількості виробників, правовласник може контролювати попит та пропозицію – і, отже, підвищувати ціну».
Іншими словами, цінова політика на яблучному ринку Німеччини складається під впливом правовласників фірмової продукції.
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!