Корисну вуличну їжу вигадали в Україні
Популяризацією здорових перекусів займається український підприємець Ростислав Ставицький. Його компанія Spiritof Indigo спеціалізується на виробництві мікрозелені. Тепер свою продукцію Ростислав пакує у зручні бокси з вилками, що робить зелень зручною для “швидкого обіду”, повідомляє SEEDS.
За словами підприємця, здорові перекуси стають трендом, оскільки все більше людей віддає перевагу корисному харчуванню.
Компанія на ринку вже п’ять років. Вона пропонує споживачам пророщений сонях, пшеницю, конюшину, горох та іншу “маленьку зелень”.
Найчастіше продукцію Spiritof Indigo закуповують ресторани. Утім, компанія планує розширити клієнтську базу і більше орієнтуватися на свідомих прихильників здорової їжі та концепції корисних перекусів, зазначив її керівник у коментарі для EasFruit.
“Для продажів ми поступово формуємо вітамінні точки, на зразок вуличних кав’ярень. В цілому, враховуючи, що кава найбільш популярний продукт на сьогодні в сегменті стріт-фуд, у нас є ідея поєднати точки продажу кави з нашою продукцією та продукцією підприємств, які рухаються в екологічному напрямку, так само як і ми”, – говорить Ростислав Ставицький.
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook InstagramYoutube та Підписуйтесь!