Аграрії України відшукали найдоступніший і безвідмовний шлях для транспортування продукції
Транспортування агропородукції – один з найважливіших аспектів для сільськогосподарської галузі. Сьогодні український бізнес традиційно використовує автомобільний і залізничний транспорт, однак в коронавірусних реаліях найбільшу ефективність показав інший шлях – морський.
За словами фахівців транспортно-експедиторської компанії “Алтіор Груп”, при транспортуванні морем практично відсутні обмеження на об’єми, види вантажів. Велика кількість портів і маршрутів перевезень дозволяють легко задовольнити запити різних клієнтів.
“Завдяки морським перевезенням виробники можуть значно знизити витрати, виключити підміну або крадіжку товару під час транспортування, доставити обсяг в два, а іноді і в три рази більше, ніж доставить залізничний маршрут і отже, отримати конкурентну перевагу” – розповідає комерційний директор “Алтіор Груп” Артем Новіков.
Наприклад, з Китаю можна везти вироблену там продукцію в порти Європи або Сходу, а вже звідти доставляти на українські склади. У порівнянні з використанням інших видів транспорту, возити морем дешевше, особливо, якщо мова йде про великі товарні партії.
За словами фахівця, в період активного карантину і в зв’язку з введеними обмеженнями через пандемію істотно постраждали автоперевезення, але в той же час відвантаження морським способом показали свою ефективність.
“Зокрема, агровиробники, які імпортують мінеральні добрива, опинилися в ситуації, коли товар не відвантажувався через закриття кордонів. Це був період деякої паралізованості авто і авіа логістики. Але в той же час більшість морських портів по всьому світу були відкриті, і продовжували працювати практично в штатному режимі.
Для своїх клієнтів ми використовували альтернативне рішення і доставляли вантаж морським шляхом. Звичайно, транспортування товарів морем займає більше часу (в залежності від країни – близько 20 днів з країн Європи, в той час як машиною можна доставити за 4-5 днів), але головне, що це було можливо зробити” – зазначає Артем Новіков.
За словами фахівця, важливий аспект з точки зору витрат на тонну вантажу – те, що відвантажувати товари контейнерами можливо по 25-27 тонн, в той час як наприклад, автотранспорт має обмеження в 22 тонни.
“Окрім цього, значна додаткова перевага – безперебійність доставки вантажів з Європи в період дефіциту “дозволів” для автотранспорту в осінній період, що значно збільшує вартість перевезення”, – додає директор “Алтіор Груп”.
SEEDS.org.ua за інформацією Agri-gator
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook InstagramYoutube та Підписуйтесь!