Українці налагодили випуск продуктових “зомбі-боксів”
На ситий шлунок не так страшно і Апокаліпсис зустріти – вважає команда інноваторів з Дніпра INFINITY FOODS. У карантинному 2020 році компанія представила світу інноваційний харчовий набір Zombie Apocalypse Box, який складається з сублімованої їжі високої якості без консервантів.
Ідея створення Zombie Apocalypse Box прийшла команді INFINITY FOODS в момент початку пандемії коронавірусу. Ажіотаж з покупками різних продовольчих товарів навів розробників на думку про створення їжі для екстрених ситуацій.
“Ідея ZAB стартувала спонтанно, компанію на Kickstarter (онлайн-платформа для залучення фінансування на запуск проектів за принципом краудфандінга, прим.ред.) наша команда підготувала за кілька днів, не маючи бюджету.
У цей час особливо відчувалася паніка, тому позиціонувати товар як для “Апокаліпсису” – було б не етично. Тому ми додали “зомбі-тренд”, щоб наш набір психологічно не викликав у людей роздратування, і до нього поставилися з позитивом і гумором”, – розповіли в INFINITY FOODS.
Меню з Zombie Apocalypse Box включає різні крем-супи (сочевичний, картопляний, гороховий), морозиво, а також снеки у вигляді сублімованих бананів та яблук.
Сублімовані продукти з “Зомбі-боксу” виготовлені без використання будь-яких ароматизаторів, барвників і консервантів. Саме тому, їжу з набору можна спокійно вживати щодня без шкоди для здоров’я.
“Така їжа добре підходить для створення резервних запасів у себе вдома. Сублімована їжа розроблена для екстремальних умов – для полярників, космонавтів і військових. Ми лише вдосконалили технологію і зробили її недорогою. І найголовніше – ми дуже довго працювали над рецептурою, тому можемо запропонувати дійсно смачну їжу”, – розповідає Максим Ткаченко, засновник компанії INFINITY FOODS.
На сьогоднішній день компанія володіє різними виробничими ресурсами у Дніпропетровському регіоні, с. Степове, які дозволяють виготовляти сублімовану їжу найвищої якості. Потужність виробництва 1000-10 000 тис. пакетів на добу, але стартап готовий збільшувати обсяги виробництва, щоб задовольнити потреби українців в натуральній їжі тривалого зберігання.
“Під час пандемії в нашій команді виробився чіткий план розвитку проєкту за новими правилами, з новими бізнес-моделями, які враховують всі зміни світу після епідемії коронавірусу. Наразі ми робимо акцент на виробництві стерильних разових порцій їжі, які можна брати з собою куди завгодно- такий собі формат безпечної їжі.
Розроблюємо метод “безконтактної їжі” – вендингових автоматів і ліній, які автоматизують фаст-фуд. Це вже готова їжа (не в упаковці), яку можна отримати без контакту з людиною. Ідей багато і ми знаємо як їх реалізувати найближчим часом” – підсумував Максим Ткаченко.
SEEDS.org.ua за інформацією Agri-gator
Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook InstagramYoutube та Підписуйтесь!