Чи відчувають виробники нестачу сільськогосподарських офлайн виставок?

0 1 236

Міжнародні сільськогосподарські виставки завжди користувалися величезною популярністю у багатьох вітчизняних і зарубіжних виробників. Найчастіше такі заходи збирають під одним дахом провідних виробників сільгосппродукції, техніки, добрив, ЗЗР, упаковки і є відмінним місцем для пошуку нових партнерів, пише SEEDS. 

Однак з поширенням коронавірусної інфекції масові заходи, зокрема і різні галузеві виставки, були скасовані. Керівник відділу продажів компанії Ronawood, яка спеціалізується на виробництві дерев’яних контейнерів для зберігання та транспортування фруктів і овочів, Артем Стеценко розповів, наскільки добре працюють виставки для пошуку нових клієнтів, і наскільки відчувається зараз брак подібних заходів.


– Останні кілька місяців були досить насиченими на події для Вас. Спочатку Ви представляли свою продукцію на FruitLogistica 2020 на Берліні, потім брали участь у виставці “Агровесна 2020” в Києві, наприкінці лютого відвідали “Агропром” в Дніпрі. Які результати цих заходів? Яка з подій виправдала очікування, а яка ні?

– Однозначно сказати який захід виправдав наші очікування, а який ні, ми не можемо. Ми вибудовували всі ці події, як низку взаємопов’язаних виставок, а не як окремі незалежні заходи. Спочатку, ми відвідали Берлін, де розраховували поспілкуватися і познайомитися з європейськими виробниками фруктів і овочів, показати їм свою продукцію, і найголовніше, визначити їхню реакцію на наше якість і ціну.



В принципі, ми отримали повну картину європейського виробника і західного клієнта, познайомилися з багатьма фермерами, зокрема і з нашими українськими підприємцями, які брали участь в FruitLogistica 2020. Далі, на виставках в Києві і Дніпрі наше спілкування з виробниками продовжилося, хоча, звичайно ж, більшу частину експонентів тепер складали вітчизняні компанії.

Природно, якщо говорити про значимість, то найбільший результат дав Берлін, при тому, що на той час уже почалася епідемія коранавірусу, і багато хто просто не зміг взяти участь у виставці. Більш того, були побоювання, що даний захід взагалі не відбудеться, проте він пройшов, і досить успішно, зокрема для нас.

Ми налагодили контакти з багатьма виробниками, з якими продовжуємо підтримувати зв’язок і зараз. До того ж, є вже певні домовленості на експорт. Однозначно, можна сказати, що всі ці виставки пішли нам користь і дали величезний результат.

– Наскільки добре працює формат виставок для пошуку нових клієнтів? Чи відчувається зараз брак подібних заходів?

– В першу чергу, подібні виставки – це відмінний спосіб для нетворкінгу з людьми та налагодження контактів. Чи будуть ці люди клієнтами – складно сказати. Тому, що з 50 запитів, в реальності ми спілкуємося з 5-6 виробниками.

Проте, базу потенційних клієнтів ми поповнили досить непогано. Ми для себе зрозуміли, як вони працюють, як вони здійснюють закупівлі, як у них станься імпорт і експорт. До того ж, з’явилося розуміння, того, що потрібно західному клієнту і які питання їм потрібно закрити.

Якщо ж говорити про дефіцит подібних заходів, то, можна сказати, що зараз досить гостро відчувається нестача виставок.

Якби не епідемія, яка розрослася, виставок повинно було бути ще дуже багато. Ми планували брати участь в ще одній виставці в Києві, в Одесі, а також відвідати в серпні FruitLogistica в Сінгапурі. Чи дозволять на той час проведення масових заходів – складно сказати.


З’явилися питання?

Телефонуйте до компанії Ronawood: +380979590505

пишіть на скриньку: sales@ronawood.com.ua

Заходьте на сайт компанії: https://ronawood.prom.ua/

Або на сторінку в Facebook: https://www.facebook.com/ronawood.company/

 

SEEDS.org.ua  

Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!